Inlägg från: linaochliten |Visa alla inlägg
  • linaochliten

Bf Juni 2014

Hej alla! Jag vill också vara med här. Är i vecka 4+0 och har bf 10 juni. Jag blev gravid genom IVF efter över två års försök med ett missfall. Har tid för VUL 29 oktober och som jag längtar efter att se ett litet pickande hjärta. :)

• linaochliten

Jag harhört samma som orianthi, träna på så som du bruker. Bara man lyssnar på kroppen går det bra. Jag rider och tänker fortsätta tills jag känner att det inte är bra och se till att bara rida hästar jag känner mig helt trygg på.

• linaochliten
    Phlippan87 skrev 2013-10-02 08:38:19 följande:
    Vågar mig nog på att smyga med här nu, testat svagt positivt i 3 dagar, hoppas dock på stegring snart alternativt så får jag gå till mvc och ta blodprov för att få definitivt svar.
    25 år, 3e barnet och bf bör vara 10 juni. Äldsta dottern blir 4 i mellandagarna och yngsta fyllde 2 i juni så vem vet, kanske blir en lagom 3-årspresent till henne  
    Mina tester har också varit svaga men jag provade med clear blue idag och fick då tydligare streck. Innan använde jag testlagrets billiga sticka. Så du kan ju prova att byta test också. :) Jag har också bf den 10 juni :) 
  • linaochliten
    Lotta 84 skrev 2013-10-02 12:33:23 följande:
    Nu säger jag hejdå, vår bebis ville inte stanna :(
    Nej vad tråkigt.
    Styrkekramar 
  • linaochliten
    CherstinBovington skrev 2013-10-02 15:30:43 följande:
    Fick missfall igår :(

Usch vad tråkigt. Kram
  • linaochliten
    lillastorafamiljen skrev 2013-10-03 15:09:49 följande:
    Nu har jag fått min inskrivningstid till bm. Om 2,5 vecka. Ska bli riktigt roligt! Börjar kännas mer på riktigt då. Hur kommer det sig att ni är många som ska göra vul? Har aldrig hört det tidigare.

Jag ska göra VUL för att jag har blivit gravid genom IVF.
  • linaochliten
    bonden skrev 2013-10-03 14:17:25 följande:
    Här är en till som är från Uppsala men nu bor lite norr om Tierp. Till våren blir det dock flytt till Skåne för familjen. Vi hoppas på att vara på plats ett par månader innan liten tittar ut. Vi flyttade faktiskt precis innan dottern föddes också men inte med samba marginal. Tre dagar fick vi bo i nya huset innan hon tittade ut.

Hon kommer vara ca 1 år och 10 månader när liten kommer så nu funderar jag på om jag behöver syskonvagn eller klarar mig med sele+ vagn när jag ska någonstans...

Jag bor mellan Tierp och Gävle. Många Upplänningar här märker jag :)
  • linaochliten
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 11:44:35 följande:
    När ska man ringa till mvc för inskrivning? Har ni gjort det direkt när ni plussat eller väntat lite?
    Jag kommer att vänt tills efter VUL :) Så i vecka 8, men då har ju jag reproduktionscentrum att vända mig tilll om det är något nu  
  • linaochliten
    Lotta 84 skrev 2013-10-07 14:49:40 följande:
    Jag har varit på vul idag. Och jag kan knappt fatta det, men mitt lilla frö bor kvar, trots en kraftig och en lite mindre blödning. :D allt såg bra ut och hjärtat slog.
    Jag är så himla lycklig (och illamående som tog kraft i helgen) just nu.
    Vad härligt att du fick se ett hjärta :)

Vilken vecka är du i? 
  • linaochliten

Hjälp. Inatt vaknade jag och hade super ont i magen. Så ont så jag låg och gnydde och vred på mig. Sambon ville ta mig till akuten när han vaknade. Jag ville vänta och se, det höll i sig i ca 15-20 min. Nu känner jag inget. Någon som har varit med om liknande?

Svar på tråden Bf Juni 2014