Bf Juni 2014
hej. vågar knappt sätta foten här, är oerhört tidigt ute.
plussade idag på äl+10.
blir vår 4e totalt, 3e för mig.
känner igen några namn här ![]()
hej. vågar knappt sätta foten här, är oerhört tidigt ute.
plussade idag på äl+10.
blir vår 4e totalt, 3e för mig.
känner igen några namn här ![]()
Ja jag tänkte att jag väntar barn o inte.mf. Så ville dela allt.med andta ![]()
Hej tjejer. Här e ssjukstuga. Storasyster blev sjuk i lör kväll o börjar nu bli bättre. Utslag o feber. VC sa höstblåsor fastän hon hade d i juni.
Nu blev lillan sjuk i tis kväll. Feber o nu utslag men hon skriker förfärligt, jag ska till VC med henne idag för hon har skrikit hela natten. Nu kved hon o grät i sömnen. Storasyster har vaknat men d e på tok för tidigt att gå upp nu.
I natt när hag tröstade lillan så satt hon mot mig, mot bröstkorgen. O så fick hon ont och hoppade tilla rakt på min mage.. Det högg till lite. Ingen fara väl? Bara ligamenten??
Min foglossning kändes som hugg vid skinkan och sen blev det värre sen.
I andra grav började d v 10.
Godmorgon tjejer.
Efter en kväll på akuten med lillan fick vi veta att hon har halsfluss. Hennes prickar på kroppen e frpn halsflussen tydligen.
Kåvepenin i 10 dagar 3 ggr/ dag. Och det smakar ÄCKLIGT.
Kan inte riktigt greppa att jag är gravid. MPR lite smygilla och är känslig. Annars märker jag inte det. Jo kansle.mitt sut wfter clementin cashewnötter med dillssmak och coca Cola.
Jag kommer boka vul för qtt se så alltså ok. Jag fick.Ma. Min första grav i v 10 och har gjort vul med töserna. Känns tryggt qtt veta att allt ok
Är det röda prickar över hela kroppen eller mest vid händer i fötter?
Går höstblåsor nu med som kqn sätta sig i munnen.
Min lilla satt bara med.munken öppen ocb salivet rann ocb rann.. Då.åkte jag in.
Hennes prickar är röda och irriterade.
Jag e glad att jag ej mår ialla. Ska till dietist för att få upp vikten lite.
Men jag är yr och skakig. Kan bero på tröttheten. Känner avmolnde i mAgen, och ligamenten när jag sätter mig ner eller liknande. Annars känner jag knappt ngt.
Jqgbfick en.rosa blödning efter toabesök med förara dotterm.
Kan va sköra slemhinnor.