• Zazz82

Bf Juni 2014

Honey: fick reda på att jag var gravid idag och min son är också åtta månader!!! Kommer från Nynäs :)) Stockholms län

• Zazz82

Hejsan!
    Jag har nu plussat med mitt femte barn... De ni.. ;)
    Jag är i dag i vecka 4+3 och bf är den 10 Juni 2014..
    Jag bor med min sambo och tre av det fyra födda barnen..
    Jag vill följas åt och gärna få en nära kontakt med andra mammor runt Stockholm som ska ha sommaren 2014
    Med denna Facebook grupp vill jag nu få med alla  gravida mammor från Stockholm som har bf under nästa sommar
    Vi delar erfarenheter, oro, glädje, föräldrarfrågor och allt ni vill..
    GRUPPEN är sluten så ni får skicka en förfrågan om att få komma med.. Jasg hoppas vi blir ett gäng

www.facebook.com/groups/510925708986114/

• Zazz82

Hej! Hoppas jag får vara med trots att jag inte är hundra procent övertygad om hur vi ska göra än. Saker har hänt som gör att vi tvekar.. :( Känner mig så kluven..
    Jag tänkte göra ett försök att starta en Facebook grupp eftersom de är där jag hänger mest.. Men än så länge inte fått napp så då hänger jag här tillsvidare..
    Jag kommer från Stockholms län och är i vecka 4 plus 5 idag.. Femte barnet.. Men bara tre födda bor med mig..

• Zazz82

Hur långt gånget är alla? Jag är i vecka 7 idag.. Ni pratar foglossning, och då tänker jag om ni ska ha i Juni!! Redan?? Kram

• Zazz82

Hej jag vet två facebook grupper för dig som är gravid och har bf 2014 en för hela landet Facebook gruppen för dig med bf 2014 Kom med du också www.facebook.com/groups/668928739793432/

Och en för dig i Sörmland/ Stockholm och ska ha under sommaren www.facebook.com/groups/510925708986114/

Jag hänger både här och på facebook.. Så roligt med fler folk på båda ställena..

Idag är jag mest irriterad, mår inte hellt hundra.. Ont i brösten och känner mig trött.. Hur mår ni??

Svar på tråden Bf Juni 2014