Bf Juni 2014
Hej!
Ännu en med bf i juni, plussade i måndags
. Fick tidigt missfall i juli så hoppas det går vägen denna gången. Är andra barnet har en dotter född -10.
Hej!
Ännu en med bf i juni, plussade i måndags
. Fick tidigt missfall i juli så hoppas det går vägen denna gången. Är andra barnet har en dotter född -10.
Här är molvärk i magen och bröst. Mådde väldigt illa fram till efter v22 så håller tummarna för att slippa det denna graviditet. Börjar nytt jobb nästa vecka. ..dels vill jag inte gå runt och må illa bland nytt folk och dels undrar jag vad dom kommer tycka om nyheten?
Jag gör inga vul nu men får däremot två extra ul mot slutet för att kolla barnets tillväxt då jag inte har min sköldkörtel kvar och flera extra blodprov under graviditeten så jag ligger rätt i medicineringen. Bor i Blekinge sen 10 år tillbaka är från Skåne från början. Har börjat berätta så smått men efter tidigt missfall i sommras väntar jag med att berätta för alla.
Gbgmamma det var bm som berättade det vid min förra graviditet att man fick två extra ul har för mig jag gjorde mina i vecka 32 och 36, men fråga om bm inte nämner det. Jag har inget kvar alls av min sköldkörtel så är helt beroende av levaxin.
Oj vad ni skrivit mycket under helgen.
Visst vill jag ha symtom...men hoppas ändå på att illamåendet inte blir som sist då det höll i sig till efter vecka 22. Börjar som sagt nytt jobb denna veckan och vill inte må illa där samt att det innebär pendling och åkte buss en gång under förra graviditeten och det misstaget gjorde jag inte om, pendling nu innebär buss varje dag...bara till att hålla tummarna.
Förstår oron för er som blöder, vid mitt missfall fick jag inte till något bra pluss höll sig svagt, ville inte bli starkare och digitalt visade bara 1-2 veckor, sen någon dag senare började blödningen, men hade aldrig ont.
Då inte väntan ska bli alltför lång för vår dotter, hon är 3 år så avvaktar vi nog ett tag i alla fall fram till vecka 12 så man kommit in i en säkrare period.