• Amza

Bf Juni 2014

Hej tjejer! Jag är bara i vecka 4+3, tror jag, och jag känner inte av nånting! Med mina två döttrar har jag känt av graviditeten på en gång, illamående och ömma bröst. Jag har gjort fyra test och alla är positiva, men ändå så inbillar jag mig att jag kanske inte är gravid ändå. Så imorn ska jag göra ett nytt test å hoppas på att illamåendet kommer smygandes så jag får det bekräftat!!

• Amza

Jag fick en stor blödning i v14 med min förstfödda! Jag fick panik och vi åkte till sjukhuset för undersökning, det visade sig att det inte va någon fara! Hon mådde prima i magen! Så lite blod borde man inte behöva oroa sig över! Jaha, jag går in i v 6 imorgon, har inskrivning i mitten av november! Längtar som en tok!!

• Amza

Jag känner mig inte nå gravid! Men med mina två döttrar har jag mått illa från v 7, så jag ska försöka njuta av att kunna äta allt och sova på mage!! :)

• Amza

Snart går jag in i V8 och illamåendet kommer både morgon och kväll. Det är vårat tredje barn och jag antar att det är därför min mage är så enorm, jag ser ut att vara i 5e,6e månaden och det går absolut inte att dölja längre, jag vill inte berätta för alla än men jag måste snart göra det! Jag kan inte skylla på gaser i fyra veckor till! Och folk börjar undra!

• Amza

Jag har också ont i bröstvårtorna, men det kommer och går, har mest ont i brösten på morgonen, ut mot armhålorna!

Svar på tråden Bf Juni 2014