Bf Juni 2014
Vaknar 5 timmar efter jag somnat, precis som alla gånger jag varit gravid.
Alltid just 5 timmar sen måste jag upp och kissa och då blir jag så pigg att jag inte kan somna om
Vaknar 5 timmar efter jag somnat, precis som alla gånger jag varit gravid.
Alltid just 5 timmar sen måste jag upp och kissa och då blir jag så pigg att jag inte kan somna om
Här har det börjat blöda. Inte jättemkt, men tillräckligt för att jag ska bli orolig. Färskt blod. Men jag har inte ont. Får väl vänta o se om det slutar eller vad som händer. ![]()
någon mer som har extrem växtvärk?
Fick det igår i flera timmar innan jag till slut somnade och nu börjar det igen
Kan jag äta vitamintillskott som är för hår, hud och naglar när jag är gravid? Frågade på apoteket idag och hon trodde inte att det var någon fara!
Usch va ledsen man blir när man läser att en del börjat blöda.
Jag känner mig orolig. Har ju haft som sagt fått lite bruna blödningar. Nu när jag va på toa så kom de inte mer sånt när jag torkade mig men en liten vit flytningsklump.
Va fan ska man göra
Igår kväll försvann det onda i brösten och inatt har jag inte haft någon växtvärk alls. Vaknade däremot med asont i ryggen på höger sida.
Fan att man ska vara så rädd för missfall. Trots att jag haft ett, trots att det är så vanligt.
Har så ont i ryggen så jag kan dö. Får man enbart äta alvedon som gravid? Jag behöver något mycket starkare!!
Två veckor kvar tills VUL. Ryggen gör överjävligt ont! Som tur är har jag citodon hemma som jag kan ta :)