• carrro84

Bf Juni 2014

Hej tjejer, hoppas att det är ok att haka på eran tråd :) jag plussade på BIM -5 är idag på BIM +1 och testet blir bara starkare och starkare ;) har BF 13 Juni om allt går som det ska ;)

Har inte fattat att jag verkligen är gravid, har försökt sedan maj.

Har en son född dec 2010 och han ska nu äntligen bli storebror ;) helt fantastiskt!

Jag mår bra än så länge, har lite yrsel på morgonen och är lite trött bara ;)

• carrro84
    Tizi skrev 2013-10-06 08:34:10 följande:

Då har vi samma bf!! Jag plussa oxå på bim-5, otålig som man är och sen såklart flera ggr efter det för att se så det blir starkare och starkare smile1.gif

Å vad roligt :) jag fick svaga streck redan på BIM-7 men då vågade jag inte lita på det :)
  • carrro84
    rosii skrev 2013-10-06 16:53:26 följande:

Kul Välkommen! Jag har en dotter född 2010 också. Hon pratar jätte ofta om att hon vill bli storasyster :) när ska ni berätta för eran pojk att han ska bli storebror? Längtar såå, vet att hon kommer bli glad :)
    Vi har redan nämnt för honom att mamma kanske har en bebis imagen :) han sa då att det var en lillasyster :) men vi kommer inte börja prata om det förens i vecka 12 ;)
  • carrro84

Jag har fruktansvärd yrsel :( och blir smått illamående pga det... Och trött som fasen är jag oxå ;)

Förhoppningsvis försvinner det fort ;) men veckorna kryper fram!

• carrro84

Jag har extremt svårt att fatta att jag faktiskt är gravid... Även om man har symtom verkar det inte som att hjärnan hänger med liksom. Är så jäkla rädd för att få mf igen så jag tror att jag försöker skydda mig själv ifrån besvikelse :( jag vill ju vara glad och sväva på dom fluffiga rosa molnen ;)

När jag var gravid med sonen kändes det helt annorlunda, då var man exalterad och rädslan för mf fanns långt långt borta.

Hoppas att dessa jobbiga tankar försvinner fort och att dessa veckor fram till v12 går ännu fortare!!

• carrro84

Jaha då har jag bokat tid för inskrivning hos BM idag Skrattande blev den 30/10 känns som evigheter dit! Men det blev lite mer verkligt nu när man har ett datum att se fram emot, blir som ett delmålfram till V.12 Solig 

• carrro84
    honey1 skrev 2013-10-11 17:19:50 följande:

Är det några som är ifrån Ulricehamn eller Borås eller Jönköping?

Jag bor i Borås :)

Illamåendet kom som ett brev på posten idag, blev så illa att jag var tvungen att gå hem ifrån jobbet :( mådde inte illa med sonen och hade väl hoppats att jag skulle slippa det denna gången med :p

Men ser det väl som positivt ändå, det betyder ju att det verkligen finns någon där inne ;)
  • carrro84
    Zazz82 skrev 2013-10-13 08:12:29 följande:

Hur långt gånget är alla? Jag är i vecka 7 idag.. Ni pratar foglossning, och då tänker jag om ni ska ha i Juni!! Redan?? Kram

Vissa kan få foglossning väldigt tidigt i graviditeten, det är ju väldigt olika från person till person precis som illamående eller andra symtom.
  • carrro84
    kakabus skrev 2013-10-13 10:01:37 följande:

Ok men då måste jag lägga till medlemmar iom att den är hemlig. Alla som är med kan lägga till medlemmar sen. Gruppen måste vara öppen eller sluten för att man ska hitta den och begära medlemskap. Vi kan ju senare ändra till sluten.

Ska ni maila namn till mig eller så får ni skriva i inboxen här på fl. Skriv namn och hur din bild ser ut så lägger jag till.

Min mail är scapula@live.se

Skickat ett mail ;)
  • carrro84

Hjälp! Idag ska vi på svägerskans 40års fest, vet inte alls vad jag ska ha för ursäkt till att dricka alkoholfritt... Hela mannens släkt och många vänner kommer att vara där, vi hade ju inte tänkt berätta för någon i släkten förens efter V.12 men just nu känns det svårt att inte berätta... Festen kommer dessutom att vara helt barnfri annars hade ju det varit den optimala ursäkten! Känns som att vi måste berätta för svägerskan iaf :( eller har ni några tips?

• carrro84
    strumpan123 skrev 2013-10-21 14:30:21 följande:

Det såg bra ut!!!!!! Rätt storlek på fostret!!! Men för tidigt att se hjärtat på den dåliga maskinen han hade. Ska tillbaka om tre veckor igen. Överlycklig! !!!!! Jag är gravid med en bebis i rätt storlek denna gång! Han trodde 6+2 Så bara 3 dagar tidigare vilket kan ha varit äggets tid innan det satt sig iiiiiiih

Gud så skönt! Jag är oxå 6+2 idag ;) härligt!!
Svar på tråden Bf Juni 2014