• Lotta 84

Bf Juni 2014

Hej! Jag plussade förra helgen, på bim -5.. Fick ett starkt plus :D Testade igen på bim och fortfarande lika starkt. Vågar dock inte riktigt tro på det ännu :P

Har en son född i feb-12 sen innan. B
    Bf kring 7/6...

• Lotta 84

Med första ringde jag dagen efter jag plussade... Eller plussade på fredag och ringde på måndag. Men vet inte om man behöver ringa så tidigt med andra?!

• Lotta 84

Jag ska va ledig några dagar från jobbet i veckan, så då tänkte jag passa på att ringa bm. Blir ju lite svårt på jobbet för man vill ju inte att nån annan ska höra. :P

Jag började må lite illa på bim -7 ungefär. Men jag mår inte jätteilla, står ut än så länge. Har även lite typ "träningsvärk" i livmodern. Men mer har jag inte känt av än.

• Lotta 84

Zwoom: kan det inte vara livmodern som växer då?

Vi berättar för närmaste familjen, för som sagt om de nu inte skulle gå vägen så kommer man ju bli ledsen och då vill man ju ha stödet från dem... Nu hoppas vi ju såklart att allt går vägen!

• Lotta 84

Jag känner mig inte svullen än, men de kommer väl.
    Det känns som en evighet tills vi ska berätta för andra än närmaste familjen, ex jobbet.

• Lotta 84

Oj! Själv hoppas jag inte på samma viktuppgång som förra gången. 23 kg! Ska väl tilläggas att jag fick havandeskapsförgiftning och mkt var vätska, men ändå jobbigt att bära runt på :P

• Lotta 84

Jag har varit på vul idag. Och jag kan knappt fatta det, men mitt lilla frö bor kvar, trots en kraftig och en lite mindre blödning. :D allt såg bra ut och hjärtat slog.
    Jag är så himla lycklig (och illamående som tog kraft i helgen) just nu.

Svar på tråden Bf Juni 2014