Bf Juni 2014
Hej och grattis till er alla!
Vad roligt att vi är så många! Jag fick positivt gravidetestest igår och vet inte än vilken vecka jag är i eftersom jag har så extremt oregelbunden mens. Senaste mensen var den 24 augusti så jag tippar på bf 31 maj - 7 juni.
Vi har en dotter som kommer vara 2,5 år när nummer två föds, om allt går som det ska (man är ju lite nojig så här i början).
Hade på känn att det gått vägen denna gång för jag upptäckte i söndags att mina bröstvårtor helt plötsligt blivit större och otroligt ömma. Gick inte att ta på badrocken utan att det gjorde hiskeligt ont! Sen är jag mer illamående än under första graviditeten.Så fort jag inte ätit på mer än 1,5-2 h så sätter det in och jag måste äta illa kvickt! Kan inte längre spela candy crush på tunnelbanan heller, men det är nog bara bra så jag blir av med mitt beroende 
Är liksom många andra väldigt svullen om magen och på kvällen ser det ut som när jag var i 4-5 månaden med min första dotter! Är nog för att tarmarna spökar för närvarande...
Hoppas lite att det är en kille eftersom vi nästan bara är tjejer i släkten. Jag skulle också vilja veta för att kunna bestämma namn (här måste man ha det klart för sig vid födseln) och kunna förbereda vår dotter på om det blir en lillasyster eller lillebror. Jag tror det blir mer verkligt för henne då.