Inlägg från: Smalltowngal |Visa alla inlägg
  • Smalltowngal

Bf Juni 2014

Hej allihop! Jag hoppas det är ok att jag hänger på här :) Vi plussade imorse efter att försökt i 16 månader!! Det var ett starkt plus och idag är BIM+1. Ska ta ett till test ikväll och sen ett digitalt imorgon bitti. Har inte fattar det än och vågar nog inte fatta det än heller.. Här är en länk till min bild, vad tycker ni? :)

i1273.photobucket.com/albums/y414/smalltowngirlC88/74B959CD-1B29-46FA-BB91-25A7B041FB4A-4842-00000A342C0AB7F5_zps171f27fc.jpg

• Smalltowngal

Missfall här.. Vaknade för några timmar sen med mensvärk, gick på toa och det rann blod :'( plussade i torsdags och fick 1-2 på digitalt i fredags.. Vi hade försökt i 16 månader. Är så sjukt ledsen :(

• Smalltowngal
    Hallonmjölk skrev 2014-01-23 05:03:48 följande:
    Ni som varit till bm och lyssnat på hjärtljud, vilken vilken vecka är ni i?

Jag ska till bm i vecka 24

Vi var hos BM förra veckan och då var jag i vecka 14, så du får absolut höra om du frågar :)
  • Smalltowngal

Jag läste idag om sammandragningar och där stod att kommer det slem eller blod så ska man ringa sin bm.. Så kanske säkrast att kolla det? För jag håller med om att flytningar och slem inte är samma sak. Flytningar har jag massor av, vita.

• Smalltowngal
    Amalian83 skrev 2014-03-31 03:57:56 följande:
    Inte i underlivet, men mellan högra bröstet och revbenet. Läkarens teori är att levern kommer i kläm av livmoder och bebis. Min teori är att det är njuren.

Sådär har jag också, mellan vänster bröst och revben. När jag ligger på sidan. Känns som om det pirrar och domnar bort lite. Jag gissar på någon nerv i kläm..
Svar på tråden Bf Juni 2014