• Hanniz74

Bf Juni 2014

Hej, vill så gärna känna att jag hör hemma här. Är i 4+4 idag efter lång kamp med ivf. Borde vara superlycklig men kan inte sluta oroa mig för att det inte ska bli nåt. Har tid för vul 22/10 o det känns som en evighet. Hur stor är risken egentligen för att det inte ska finnas nån graviditet alltså ma? Någon som vet?

• Hanniz74

Tack zwoom. Försöker njuta men vågar inte riktigt, hoppas det blir lättare snart. Varför ska du göra vul? Vad har du för bf?

• Hanniz74

Tycker att jag mått lite småkillar ett par veckor nu men i torsdags satte det igång ordentligt. Jag spyr inte men vill bar krypa ur skinnet, inte lätt när man inte vill visa nåt på jobbet än. Med dottern var jag bara lite sjösjuk en stund varje dag i några veckor så vart ska det här ta vägen? Känner mig ändå glad att symptomen ökar, det minskar min oro för MA. Vill bara att tiden ska gå fortare.

• Hanniz74

Hej igen. Har nu landat efter tisdagens vul som visade två småttingar med fint tickande hjärtan. Var då i 6+4 så även om allt såg ut som det skulle vill de göra ett vul till nästa vecka för att se att båda fortsätter utvecklas. Känner mig smått förvirrad, att gå från tron att vi bara skulle förbli en enbarnsfamilj till att förhoppningsvis bli trebarnsföräldrar känns omtumlande. Känner o lider med er som förlorat era små.

• Hanniz74

Tack jamka, känns ofattbart men spännande. Vill bara flytta fram några veckor så man kan slappna av lite mer men nu förstår jag ju varför jag mår mer illa och är så extremt trött nu jämfört med hur delbar med min dotter.

Svar på tråden Bf Juni 2014