Inlägg från: Nummelin89 |Visa alla inlägg
  • Nummelin89

Bf Juni 2014

hej alla :)
    Jag plussade i torsdags (bf  i början av Juni) :D  Det blir andra barnet, har en dotter på 5 månader  :)

• Nummelin89
    MammaSwahn skrev 2013-10-23 11:48:55 följande:
    Bor i Löddeköpinge. Har en närbild på mitt ansikte som profilbild, blond.  är 24 år. 
    har skickat meddelande till dig på fb :)
  • Nummelin89
    LokesMammi skrev 2013-10-26 20:34:19 följande:

Ok. Freja hade jag på listan när Loke låg i magen, men det vill jag inte ha längre då "alla" heter det! =) "Alla" heter Loke har jag upptäckt! =) Thor är fint, men en i bekantskapen har en son som heter Thor. =)
    Vi hade Freja och Loke på listan när dottern låg i magen men det blev en Idun eftersom Freja har blivit  för vanligt 
    nu har vi Loke, Tor och Oden på förslag till lilla i magen men har inte hittat nått bra tjej namn som passar än :P

• Nummelin89

hej alla mammor :) 

skrev här i början men sen blev det av någon anledning inget mer :P 

Min "Juni-Bebis" valde att bli en "Maj-Bebis" istället den 23e Maj kl 03.56 kom vår son, 13 dagar efter storasysters 1 års dag :) 

förlossningen gick lagom snabbt. 

Vi åkte upp till Falun (förlossningen) på kvällen för undersökning då jag hade haft sammandragningar under dagen.. men jag hade inte öppnats något.. men dom sa att vi inte skulle få åka hem eftersom sammandragningarna va så täta och Idun hade kommit så fort och dom trodde förlossningen skulle starta under natten. 
    Kl 1.30 hade sammandragningarna avtagit och fortfarande hade inget hänt (fortfarande inte öppnats något).
    Kl 2 gick vattnet och då kom första värken. Kl 3.55 första krystvärk och 3.56 är han född.

Barnmorskan stod med en handske på sig och skrek att jag inte fick trycka på och jag skrek tillbaka "JAG MÅSTE!!"

efteråt höll undersköterskan upp barnmorskans andra handske och förklädet och sa "behövde du dom här?" 

Svar på tråden Bf Juni 2014