Inlägg från: louisee90 |Visa alla inlägg
  • louisee90

Bf Juni 2014

Principessa85 skrev 2013-11-05 21:54:17 följande:
    Hej! Får jg vara med här? Fick ett oväntat plus i fredags. Eftersom jag åt minipiller och inte har någon regelbunden mens hade jag ingen aning vilken vecka jag var i. Ringde Mvc i går och fick komma in på VUL idag. Fick se en liten jordgubbe med tickande hjärta i v.9 (8+1), Bf 15 juni. Som sagt en oplanerad graviditet, men vi är väldigt lyckliga över bebisen. Har en dotter på 10 månader, som kommer att vara 1 år och 5 månader när bebisen kommer. Det ska bli mysigt att få så tätt, även om det säkert blir en hel del jobb.

Grattis!! :) Vad härligt att ha avklarat några veckor utan att veta om något ;) Tiden blir lite kortare :)
  • louisee90

Har följt er lite grann här utan att "skriva in mig". Kul att läsa om hur det går för er och jag håller tummarna för er alla! :) Jag är en tjej på snart 23 år. Bor i Stockholm tillsammans med min sambo. Jag blev gravid via IVF, så det är en väldigt planerad bebis :) Vi är beräknad bf den 6/6.

• louisee90
    Zwoom skrev 2013-11-06 08:13:59 följande:
    Välkommen hit
    My family makes me the happiest mom / wife

Tack :)
  • louisee90
    Lotta 84 skrev 2013-11-06 12:43:34 följande:
    Fy sjutton vad jag mår illa nu. Kräktes hela dagen igår, fick alltså inte behålla nån mat. Och de verkar som att historien upprepar sig idag. Är hemma från jobbet, klarar inte av att jobba när jag mår såhär. Men går samtidigt dåligt samvete över att jag är hemma :/ Dagens positiva: Ska på ul strax. Spännande!

Usch.. Vet hur det är! Jag kräktes varje dag hela tiden tidigare, men fick medicin så nu är jag bara illamående på morgonen och kvällen! Men det börjar avta det med :)
  • louisee90

Åh Lycka till imorgon på era vul/ul! Det kommer gå jätte bra! :) jag ska också till mvc imorgon och ha inskrivningssamtal! :) Berätta imorgo hur det gått för er, håller tummar och tår! Kramar till er!

• louisee90
    lilsis skrev 2013-11-07 17:57:05 följande:
    Livmodern är till synes tom, jag har bruna flytningar och så har jag haft rejält ont i höger sida långt ner. Är här på remiss från Gyn efter VUL.

Nej stackare!! Fy vad jobbigt. Beklagar verkligen! :,(
  • louisee90
    lilsis skrev 2013-11-09 09:08:02 följande:
    60% chans att klara det själva. Om det dröjer upp mot ett år så får man ivf. Vi är ju uppenbarligen fertila ;) Vore skönt med ivf på en gång så man vet att embryot hamnar rätt...

Skönt att du mår okej! Det kommer nog inte vara några problem att få barn på egen hand :) Med en IVF kan man också få utomkvedashavadeskap.. Men det är nog mer sällsynt, då ägget inte vandrar via äggledaren!!
  • louisee90
    Tulpanen89 skrev 2013-11-11 06:12:09 följande:
    Skicka eran namn och mejladress i pm så kan jag lägga till er. :) Ni som inte har fb. Jag tycker blimamma.se är lättare än FL. Där finns allt :)

Var skickar jag mitt namn och mail om jag vill vara med i gruppen? :)
Svar på tråden Bf Juni 2014