• MissUnik

Bf Juni 2014

Halloj tjejer!

Jag hänger gärna på här om jag får!

Är en 23årig tjej från Uppsala som väntar mitt första barn.. Var på hälsosamtal i vecka 6 och fick BF 25/6 så är alltså i vecka 8 idag..

Vi började försöka bli gravida för lite över 1 år sen.. Så nu hoppas vi att detta går vägen!

• MissUnik
    smålandsjänta skrev 2013-11-07 07:04:41 följande:

Hejsan!

Nu har jag haft morgonillamående sedan tre mornar tillbaka, jag som trodde jag sluppit det! Hur som helst är det på det viset att så fort jag vaknat och rört på mig i sängen så MÅSTE jag spy. Springer upp till toan, hulkar och hulkar (ursäkta detaljerna) men det finns som inget att spy. Har ni det också såhär? Känns så fruktansvärt för kroppen gör allt för att spy men det finns inget att spy vilket resulterar i hulkande som får mig att tappa andan totalt. Känns inte alls bra...

Hej!

Jag mår illa konstant hela dagarna och måste också spy. Ibland på morgonen och ibland på em..0 Det jag gör är att hälla i mig två glas vatten så att jag har något att hulka upp istället för bara galla..
  • MissUnik
    lilsis skrev 2013-11-08 23:19:04 följande:

Opererad vid 10, de tog äggledaren. Mår rätt okej nu, kan äntligen äta och dricka. Det är skittrist förstås men inget att göra. Det finns en ökad risk för nytt utomkveds vid nästa graviditet så jag kommer få övervakning och tidigt VUL. Det räckte med titthålskirurgi så jag får mest troligt åka hem imorgon em.

Fy vad tråkigt!

Men skönt att höra att operationen gick bra och att du mår okej!

Hur mycket påverkar det chansen att bli gravid efter att dom tog en äggledaren?

Hoppas du kryar på dig snabbt och önskar dig all lycka till i framtiden!
  • MissUnik

Åh är så avis på er som inte mår illa! Jag mår illa hela dagarna igenom och dom senaste dagarna har jag inte spytt nånting utan mår bara konstant jätte illa istället.. Idag är dagen då vi ska berätta för mina föräldrar och min farmor.. Ska bli spännande! Farsdag presenten är nu inslagen iallafall! Kul att kunna ge någonting annat än trisslotter eller strumpor! ;)

• MissUnik
    Tulpanen89 skrev 2013-11-10 21:19:12 följande:

Japp den är hemlig så ingen annan än dom som är medlemmar i gruppen kan se något som skrivs där :) kan bjuda in er om ni vill va med. Tycker FL hänger sig för ofta :/

Jag vill gärna vara med! :)
Svar på tråden Bf Juni 2014