Inlägg från: Villblimamma |Visa alla inlägg
  • Villblimamma

Bf Juni 2014

Hej allihopa. Kan man köpa doppler från apoteket elle bara man kan beställa den ? Någon med erfarenhet. Är i vecka 12+4

jamka skrev 2013-12-01 13:55:51 följande:
    Tack! Nu hoppas jag bara att det ska gå fort, jag har ett dött foster i magen och det blir jobbigt att gå till jobbet med min stora mage och veta att när som helst ska jag börja blöda, det blir någon gång under de närmaste 14 dagar!

Beklagar ditt missfall. Vet hur svårt det är. Ohhhh jag vill verkligen inte att det ska hända mig elle någon anna. Alla i min familj vet att jag e gravid men jag har verkligen ingen symptom som gravid. I vecka 12 + 1 var jag hos barnmorska och hon lyssnade på hjärtat först hon letade mycket och vi hörde olika ljud alltså men hon sa att nu jag kan lugna mig för att babys hjärta slår fint. Själv jag kunde inte veta villken ljud var babys hjärta och villken var mitt eget. Barnmorskan sa oxå att fostret rör på sig mycket men jag kunde inte fatta. I alla fall har ultraljud för kub på torsdag hoppas så innerligt att allt ska se ut bra.
Svar på tråden Bf Juni 2014