Inlägg från: isacalbin |Visa alla inlägg
  • isacalbin

Bf Juni 2014

Får jag vara med er? Har två grabbar födda -09 och -11 och väntar nu liten i juni.

Var på rul i måndags och blev flyttad från 10e till 17e juni. Ska tillbaka torsdag nästa vecka för att hon tyckte den behövde växa till sig lite till innan hon tittar norra på hjärta och njurar och självklart blev jag orolig för att jag måste komma tillbaka :\

• isacalbin
    LovaViola skrev 2014-01-15 16:17:42 följande:
    Hej, jag undrar bara om du gjorde kub-test innan detta rul? intressant om det är så och att barnet inte "följer kurvan" alltså enligt bf som du fick då eller om du bara fick veta nu att det var på annat vis..

Nej jag har inte gjort kub.
  • isacalbin

Tack för ditt svar hon sa att allt som hon såg såg bra ut men ändå blev jag orolig att hon kanske såg något hon inte ville säga. Otroligt orolig över allt denna graviditet, borde ju vara tvärtom när det är tredje gången

• isacalbin
    EMTP skrev 2014-01-15 22:14:30 följande:
    Jag är exakt likadan. Orolig för allt. Och det är min tredje också. :)

Det kanske är så man ska va när man väntar trean
  • isacalbin
    DevilsDaughter skrev 2014-01-15 22:10:43 följande:
    Brukar också tänka så.. Men jag tror faktiskt att de säger till om de ser något som är misstänksamt och/eller att hon kallar in nån kollega som kollar också för att få en annan åsikt. 

Ja hoppas du har rätt och det har du säkert om en vecka blir det ultraljud igen ska bli en lättnad att ha det gjort.
Svar på tråden Bf Juni 2014