Inlägg från: idawahlin |Visa alla inlägg
  • idawahlin

Bf Juni 2014

Jag är ny här i denna "grupp" :) Jag är beräknad den 26:e juni med en liten pojke! Går in i v.22 imorgon! Snacka om att tiden går fort fram!

• idawahlin
    claire skrev 2014-02-13 21:29:10 följande:

Välkommen, då är du nästan precis som mig - är beräknad den 24e :) Var hos barnmorskan idag och fick lyssna på lilla hjärtat. Allt var super. Har bara gått upp ett (!!) kilo sedan inskrivningen. Känns jättebra eftersom jag redan inte är supersmal sedan innan. Menar inte att ni andra ska få ångest- det hade inte gjort mig något alls om jag gått upp mdr, men jag förstår er som tycker det är jobbigt.
    Visst är det mysigt när man får höra det lilla hjärtat! :) Tycker det är så coolt. Fast det är ju bara skönt att du inte har gått upp så mtk i vikt. Själv har jag gått upp ca 5 kilo, men sen har jag tyvärr vart lite onyttig på sista tiden! Inte så bra kanske! Så jag får skylla mig sjlälv liiite! 
  • idawahlin

Vad den lille rör sig där inne. Så mysigt att vakna till dess små sparkar! Och även somna till dem! Idaf har han varit helt vild nästan hela dagen! :) 

Svar på tråden Bf Juni 2014