Inlägg från: Jessica08 |Visa alla inlägg
  • Jessica08

Bf Juni 2014

Hej hej. Jag är beräknad till den 23e juni och följer gärna er här :) vet inte om jag kanske skrivit tidigare.
    Jag har visst redan gått upp 10kg sen jag blev gravid, det stör mig dock inte, gick upp 20 totalt med dottern innan och dem försvann väldigt fort efter att hon va ute :)

• Jessica08

Smålandsjänta: ja men exakt, jag är inte så orolig men klart man blir lite avis på dem som bara går upp några kilon och slipper allt vatten i kroppen hehe. ;)

• Jessica08

Sessan4: vi hade så man kunde klicka i babyskyddet på vagnen och det var jättebra, passade oss perfekt. Har även köpt det till nästa nu just för att det är så smidigt :)

• Jessica08

Devilsdaughter: ja fk kan neka om dem inte anser att det är rätt grund till att vara sjukskriven, eller hur man ska säga..

• Jessica08

Skattkistan: jag gjorde, tog såna där starka alvedon men det hjälpte inte ett dugg. Läkarna kollade alla mina värden och sa sedan att jag va tvungen att bryta alvedonen med något så fick citodon att ta, först som en kur på tre dagar för att verkligen slå ut huvudvärken sen fick jag några extra ifall den skulle komma tillbaka senare så kunde jag göra samma sak igen.. Det gick över på direkten! Så skönt, kom tillbaka igen efter ngn månad men då tog jag bara en alvedon så va den borta igen :)

• Jessica08

Inget att ha dåligt samvete för! Sånt händer, du kan inte styra över det :)
    Förstår att du känner som du gör men försök slå bort den känslorna och vila och koppla av ist så kanske krafterna kommer tillbaka :)

• Jessica08

Devilsdaughter: det är verkligen jätte olika men kring v30-35 har jag förstått det som :)

• Jessica08

Lokesmammi: åh vad avis jag blir! Nu har du säkert din bebis när som :)

Känns som man bara letar minsta tecken på att det har dragit igång! Längtar såå..

• Jessica08

Devilsdaughter: 23e så ja det är några dagar kvar men proppen har lossnat i omgångar och jag har fått kraftiga sd efter det och sen lägger det sig efter några timmar.. Man börjar ju liksom hoppas att det är igång då :/ när har du bf?

• Jessica08

(Jag har annars mkt sd om dagarna så man märkte skillnaden på dem) så typiskt att det sen stannar av!

• Jessica08

Devilsdaughter: men oj va drygt att gå över så länge! Bm ska göra kontroll på måndag om det går att starta ngt tidigare så håller tummarna för det! Äter jättenattljusolja så hoppas hoppas det går att göra ngt!

Lokesmammi: åh snart är det dags! Herregud vad spännande, snart har ni er skatt!! :)

• Jessica08

Lokesmammi: lycka till! Berätta hur det går :D

Nu har proppen börjat lossna ännu mer och kraftiga sd har kommit igång igen.. Och så börjar man hoppas igen.........

• Jessica08

Lokesmammi: oj galet vad fort det gick! Stort grattis!! Äntligen har du din skatt :) skönt att få komma hem så snabbt!

Svar på tråden Bf Juni 2014