• rosii

Bf Juni 2014

Zwoom skrev 2013-10-22 09:33:59 följande:
    Hej!

Hoppas ni alla mår bra...Har inte skrivit här inne på ett tag nu pga jag legat inne ett tag på sjukan som vissa av er säkert läst på face book...

Blir så kass i buken av medecinerna vilket inte är så skoj speciellt inte i morse när jag spydde som en kalv och samtidigt fick hålla tätt bakdelen pga tabletterna

Skäms så mycket för att skita ner mig när man kräks

kl 11:15 skall jag till min gynläkare och få förhoppningsvis få se en liten "böna" på VUL med ett tickande hjärta nu trots alla jäkla tabletter och skit man fått proppa i sig.

Har rasat ner 4 kg på 1 vecka men tydligen ingen fara        

Jag har undrat vart du varit. Krya på dig & hoppas vul gick bra!
  • rosii
    EQ85 skrev 2013-10-22 07:29:43 följande:
    Du skq bli.placerad.på en annan arbetsuppgift o kan de inte ordna det sp.blir du sjukskriven.

Jo jag vet, blir i sånt fall omplacerad till ett annat ställe i första hand. Känna lite ovisst eftersom denna kund inte ses som Högrisk då det inte hänt saker så ofta. Har hänt att folk fått en stekpanna svingat mot huvudet. I slut ändan blir det nog bra.
  • rosii

Alltså hur gör ni för att orka jobba med illamående? Jag har bara legat i en soffa i natt & min kollega har fått arbeta för mig också, blir hemma i natt! Vad äter ni för att lindra illamåendet? Jag får bara i mig vitt bröd men det håller ju inte i längden :(

• rosii

Jag mår också dåligt & äter bara det jag är sugen på. Vilket innefattar dålig onyttigt :( prövade dricka kaffe nyss men fyyyy det var inte bra nu mår jag dåligt igen!! Finns det nå bra tabletter på apoteket mot illamående?

• rosii
    Cakes skrev 2013-10-23 12:47:32 följande:
    Haha, ja då kanske du inte ska ta dem :) Jag blev också trött av dem, men i det tillståndet jag var så var jag hellre dödstrött än illamående ;)

Till vardags skulle dom säkert funka, jobbar natt och då kan jag inte vara trött. :) måste hitta nått som funkar iaf, kan inte leva på vitt bröd! Blä!
  • rosii
    honey1 skrev 2013-10-23 15:08:16 följande:
    Åh vad gott det lät, ska testa det direkt. Är det kall eller varm oboy?

Missat länkarna?
  • rosii

Jag har börja kunnat tygla illamåendet lite bättre när jag gett upp lchf, & börja äta tallriksmodellen. & det får inte gå för länge mellan måltiderna! Så jag har snarare gått upp lite än ner pga illamåendet. Inte tar man sig ut heller på promenad :( sover som en jävla gris, 12 h i natt! Dock så drömmer jag hela tiden känns de som. Jobbiga drömmar.

• rosii
    smålandsjänta skrev 2013-10-24 09:48:59 följande:
    Hejsan!

Jag hänger gärna med på denna tråden, hur skriver man in sig? Jag är gravid med första barnet, 22 år gammal och är i v6 (5+4)! :) Både jag och sambo längtar sååå mycket efter detta lille knytte trots att det är så tidigt ännu. Förresten, finns det någon mer relativt ung i denna tråd tro?:)

Välkommen! :) m.familjeliv.se/forum/thread/71264932-bf-juni-2014-bf-trad

Där är bf tråden, finns en bild tråd också :)
Svar på tråden Bf Juni 2014