Inlägg från: strumpan123 |Visa alla inlägg
  • strumpan123

Bf Juni 2014

jag blir tooookig!
    Vakna så tidigt idag så dagen blir såååååå lång, vill bara att helgen ska vara över.
    Nu börjar nervositeten gnaga, är så så rädd. Vill ha min lilla bebis denna gång.
    Vet inte vad jag tar mig till om det är lika som förra gångerna.
    klockan 14 på måndag....vill bara ha kollen gjord 

• strumpan123
    Änglasmamma skrev 2013-10-19 13:38:19 följande:
    Håller tummarna att kollen går bra! :)
    Tack! Kan se båda beskeden framför mig och vet inte vilken som känns mest trolig.
    Försöker faktiskt att tänka att det inte går bra så jag slipper bli så förstörd igen. 
  • strumpan123
    rosii skrev 2013-10-19 20:13:09 följande:
    Jahaaa, har ni halsbränna? Där har ni boven då :) min klump försvinner när jag rapar, men då kommer det kräk i mun. Pest eller kolera. Ser inte min klump som ett problem då jag får bort den.
    har också fått kräk i munnen flera gånger nu när jag har rapat ibland haha 
  • strumpan123

det är inge fel på hormonerna iaf...
    Imorgon gäller det..då kommer domen...kommer inte kunna sova inatt

• strumpan123
    rosii skrev 2013-10-20 19:56:44 följande:
    Strumpan lycka till imorgon, håller tummarna :)
    Tack =)
  • strumpan123
    rosii skrev 2013-10-20 19:56:00 följande:
    Okej. Aldrig hört om nå kub av mina barnmorskor, så det är nog inte gratis här iaf. Men iaf.. försöker äta frukt varje dag nu när jag är gravid men min mage reagerar konstigt på frukt, blir gasig & svullen. Min mage är så trasig/sjuk att jag kan inte äta vad som helst. Det är verkligen frustrerande att behöva tänka på vad man äter så man inte hamnar med gaser & magknip bland folk tex jobbet :(
    har aldrig hört här heller men i vissa landsting så erbjuder dom bara efter en viss ålder eller om man har det dom kollar efter i släkten.
    Här är det efter ca 35 år något tror jag. 
  • strumpan123

ska också göra det om dom erbjuder men tror inte dom kommer göra det...får se senare..har inte ens ringt bm än.
    Tänkte göra det på tisdag om allt ser bra ut imorgon  

• strumpan123

Här tror jag dom har tagit bort hälsosamtalen och skickar hem broschyrer istället. 3 timmar kvar till vul, tills jag vet hur det gått i magen. Nervöös

• strumpan123
    EMTP skrev 2013-10-21 11:27:40 följande:
    Här var jag på vul klockan 9 imorse. Var så nervös innan att jag trodde hjärtat skulle hoppa ut ur bröstet på mig. Men allt såg bra ut i magen. Blev flyttad från 8+1 till 8+4 och läkaren tyckte gott att jag kunde gå efter den beräkningen istället för efter senaste mens, så då gör jag det. Närmare den magiska vecka 12. :) Ett hjärta som slog och 19,8 mm lång var hen.  Nu har jag dock ganska mycket molvärk, men antar att det är helt normalt eftersom man varit där och "bråkat" lite,       

Härligt att det såg bra ut :) vill också bli framflyttad men det vet jag att jag inte kan bli :p
  • strumpan123

Det såg bra ut!!!!!! Rätt storlek på fostret!!! Men för tidigt att se hjärtat på den dåliga maskinen han hade. Ska tillbaka om tre veckor igen. Överlycklig! !!!!! Jag är gravid med en bebis i rätt storlek denna gång! Han trodde 6+2 Så bara 3 dagar tidigare vilket kan ha varit äggets tid innan det satt sig iiiiiiih

Svar på tråden Bf Juni 2014