• Sessan4

Bf Juni 2014

LokesMammi skrev 2014-06-02 09:26:43 följande:

Dagen D! BF dagen. Haft täta mensvärkar på morgonen o tarmtömning en gång. Men men........ =)

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
    Hoppas det sätter igång nu då! Lycka till
  • Sessan4

38+0 idag. Bebis har fixerat sig och är ännu galet aktiv trots det trånga utrymmet! Nu när huvudet är fixerat så känns det som att gå runt med en basketboll mellan knäna, det smärtar riktigt när han rör sig ibland, troligen kommer han åt varenda nerv i bäckenbotten. Jag hoppas förlossningen är nära, blir lite uppgiven av tanken på att gå till 42+0. Då är det en hel månad kvar isf :-/

Hur känner ni er andra? Jag är såååå klar med den här graviditeten men försöker ta en dag i taget!

• Sessan4
    erajka skrev 2014-06-04 20:27:11 följande:

Är i v 35+3 va inne igår har påverkad livmodertapp och hon fick in ett finger. Men hon sa att de va stramt va de nu innebär. Slemproppen kommer då å då

Tuva
    Är de där o meckar så tidigt? Hade du sökt för något? Jag har inte gjort nån undersökning där nere.
  • Sessan4
    LokesMammi skrev 2014-06-06 16:06:56 följande:

Blir bebis idag eller imorgon! Är öppen 3cm. Åkte hem. Åker tillbaka senare! =)

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
    Spännande! Lycka till nu!
  • Sessan4
    Korpfan skrev 2014-06-06 19:00:32 följande:

Har följt tråden ett bra tag men inte sagt något. Hej på er. :) är 39 +2 och min bebis verkar gjuten i sprattlig betong. Mycket livlig kille, var -10% vid mätning i v 30 nånting. Tror han gympar bort överflödet.. ;) Har inte några som helst tecken på att han tänker komma ut tyvärr trots sammandragningar vid promenader sen v 16. Har idag jobbat i trädgården, grävt och planterat, klippt gräset, tvättat bilen, sågat ved.. ingenting händer. Nätterna suger något fruktansvärt. Myrkrypningar och kramper i vaderna hela tiden. Höfterna gör ont i alla positioner. Har nog inte sovit en riktig sömn på fyra månader. Skulle vara skönt om grabben kunde göra entré snart..

Välkommen! Det verkar mer som att du kör slut på kroppen istf att ladda med vila!! Va rädd om dig, bebisen kommer nog snart
  • Sessan4

Grattis till raketförlossning LokesMammi!

• Sessan4
    Skattkistan skrev 2014-06-09 08:34:08 följande:
    Kl 18.25 igår föddes lillasyster! 3145g o 46 cm lång!
    Grattis till tösen {#emotions_dlg.flower}
  • Sessan4
    DevilsDaughter skrev 2014-06-12 09:27:31 följande:

Här händer det ingenting, BF på tisdag.. Försöker ställa in mig på överburenhetskontroll 4 juli, men kan ändå inte låta bli att leta tecken hela tiden, ständigt.. 

Jag har samma bf som dig!!! Fick en klump i halsen när jag läste 4 juli :-0

Det orkar jag verkligen INTE!!! Känner inte heller att något är på gång

Hoppas få föda snart!! Lycka till
  • Sessan4
    DevilsDaughter skrev 2014-06-12 12:46:14 följande:

Sessan: Är det första barnet? Usch ja, 4 juli känns avlägset just nu..

Mitt andra, dottern är 4 år och föddes i 40+1
  • Sessan4

Bra skrivet ponyo!

Jag är såååå less just nu Skrikandes 4 dagar kvar till det där datumet som bara 4,6% föder på.. 
    Jag är trött på min tunga kropp, känner mig bara grinig och tråkig. Kan/vill inte göra mycket,  dagarna går sjukt långsamt nu. Min 4 åring tycker att jag är lagom rolig just nu..

Svar på tråden Bf Juni 2014