• Zwoom

Bf Juni 2014

rosii skrev 2013-10-26 08:40:37 följande:
    Dagens positiva; går in i v 9 idag! :)

Underbart...Går in i v 9 på måndag
    My family makes me the happiest mom / wife
  • Zwoom
    rosii skrev 2013-10-26 22:51:14 följande:
    Det här låter säkert jätte konstigt, vet inte vad som hänt idag. Har haft så otroligt stressigt idag, psykisk & fysisk. Har mått riktigt dåligt, deppig arg irriterad. Upplever att jag haft sammandragningar under dagen som gjort ont när jag stressat, & ikväll när jag tagit det lugnt har det lugnat ner sig. Kan det verkligen vara möjligt? I vecka 9? :s är det farligt, kan jag stöta ut bönan i magen med stress & sd? :(

Jag har haft stress flera år (Panikångest som också är från stress) och ändå har jag fått friska välmående barn...Har du långvarigt stress osv kanske du skall snacka med någon läkare om hjälp
  • Zwoom

Då hoppar man in i v 9 idag
    9 dagar kvar till mitt 2:a VUL....Hoppas det ser lika bra ut då

Fick se en helt underbar bild på min brors och hans flickväns lilla nyfödda bebis som nu fötts
    Snacka om att längtan blir ännu större nu    

• Zwoom

Idag blir det första bsöket hos BM....Lagom kul att åka dit med munsår runt käften så man inte ser klok ut

• Zwoom

8 långa dagar kvar tills kommande VUL

• Zwoom
    honey1 skrev 2013-10-29 09:39:48 följande:
    Åh jag e så avundsjuk på alla er som får göra VUL :( Här i Ulricehamn måste man ringa in till Borås och betala för ett VUL om man verkligen behöver ett, annars får man vänta till v 22...

Här får man inte heller några VUL trots man är orolig och vill utan jag får pga upprepade mf
  • Zwoom
    Hallonmjölk skrev 2013-10-29 10:01:06 följande:
    Här i Västerås tar kk knappt emot en. Men jag har beställt tid på en privat klinik. 320kr kostar det som ett vanligt läkarbesök.
    Här får jag åka ner till malmö och betala 1000kr för privat vilket är gräsligt dyrt
  • Zwoom
    honey1 skrev 2013-10-29 09:39:48 följande:
    Åh jag e så avundsjuk på alla er som får göra VUL :( Här i Ulricehamn måste man ringa in till Borås och betala för ett VUL om man verkligen behöver ett, annars får man vänta till v 22...

Gör de RUL v 22 hos er? är säjer de att man ska göra RUL v 18-19 ej efter eller innan då det skiljer annars förmycket i stl
  • Zwoom

Ni som mår illa mår ni bara hemkt illa eller spyr ni massor också`?

• Zwoom

7 långsamma dagar kvar till kommande VUL....Hur får jag tiden att gå lite fortare?
    Träffade en BM igår men verkar som ingen vet vart jag ska ta vägen
    Känner mig så jäkla vilsen för inte äns läkare eller bm vet ju vart jag ska bli av om jag ska gå till vanlig BM eller bara hos gyn eller hos spec mvc...

Ska det vara sådär?
    Jag mår ju inte bättre att hålla på att få fråga vart jag ska vara och behöva trffa massa nya okända läkare osv      

Svar på tråden Bf Juni 2014