Bf Juni 2014
Jaaa jag glömde tröttheten. Den är densamma :) månne när det också kan släppa.
Nu när det pratas alkohol.. hur är det med glögg som innehåller typ 2, 8% eller va dom brukar innehålla.. svärmor sa att när man hettar upp glöggen försvinner alkoholen? Stämmer det? :s
Då blir det alkoholfritt i år! Hoppas det finns goda alternativ, är inte nödvändigt men jag tänkte så jag vet vad jag ska göra om jag blir bjuden i jul. Svägerska drack en hel flaska när hon var gravid med 2, nått%. Märkte att hon blev påverkad.
Vi berättade för dottern idag att hon ska bli storasyster, hon blev super glad & det känns så skönt nu att kunna prata bebis grejer även när hon är vaken :)
Jag är i vecka 13, har en jävla nästäppa. Blivit beroende av nässpray menthol. Foglossning. Sjukt trött. Annars mår jag bra :) ska ringa & & boka rul imorgon om jag kommer ihåg!
På morgonen när jag inte kissat än kan jag kupa handen över livmodern :) så jäkla mysigt! Antar att det är en full blåsa som puttar fram livmodern under natten. Fått en bild på kulan,ska snöra upp den i bild tråden :)
Är i vecka 14 & familjen fick givetvis veta väldigt tidigt. Nu vet jobbet & våra vänner :) våran flicka vet också, hon har glatt berättat på dagis :)
Någon som vet om man ska behöva göra en uppföljning till vc om astman när man blir gravid? Känner mig tydligt försämrad men bm sa för några veckor sen att det är bara att medicinera som vanligt. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Sen kliar det på kroppen jätte mkt, tror jag har läst nånstans att det kan vara så i en graviditet?