Bf Juni 2014
Här är det väldigt tydligt att vi är gravida också! :) känt lite fladder i magen i veckan, månne om de är bebisen redan såå mysigt :) v 14, herre så tiden går fort! !!
Här är det väldigt tydligt att vi är gravida också! :) känt lite fladder i magen i veckan, månne om de är bebisen redan såå mysigt :) v 14, herre så tiden går fort! !!
Woho vecka 15 idag! :) tiden går så fort!! Gubben ringde i veckan & bokade tid för rul till den 10 januari, tror jag är då i v 20. Har även börjat känna bebis fladder i magen, så mysigt! :)
Jag funderar om vi ska göra en ny grupp i andra trimestern-kategorin, brukar man göra det? Då får vi även in bild & bf trådarna i ts :)
Yey, har äntligen kunna börja dricka kaffe igen (måttligt), har ingen avsmak för de längre. Dock slår halsbrännan till direkt :( har ett sjukt sug på clementiner & apelsinjuice, men då kommer halsbrännan också. Så himla surt, måste hitta mig en bra medicin mot halsbrännan så jag kan dricka & äta det jag är sugen på. & hur jag är trött. Mittiallt kan jag behöva pn i en halvtimme kanske, som att nån slår mig i huvve så fort kommer det :) haha.
Jag tror vi väntar en pojke :) vi ska ta reda på kön bara för att det blir lättare åt lillan att förklara om det är en han eller hon, tror det blir lättare att förstå då också :) sen hade det underlättat för jag hade velat tapetsera i barnkammaren.
V 16 & jag vaknar mitt i nätterna av att jag har jätte ont i magen & är spänd, lättar när jag kissar. Är väldigt påfrestande! Särskilt då jag jobbar natt & behöver sömnen, har ofta svårt att somna om. Inte är det väl sd redan?
Men inte har jag bara gnäll att komma med, känner bebisen varje dag! :)