• Lotta 84

Bf Juni 2014

Gbgmamma skrev 2013-10-07 14:54:35 följande:

Grattis lotta 84 så skönt att du gjorde ditt vul, kom ihåg att jag hade lika med dottern och har en liten tvååring här hemma nu det kpmmer säkert gå bra detta

Tack! Det var verkligen överraskande att se ett tickande hjärta. Jag gjorde ju vul mest för att få mf bekräftat, men tänk så fel man kan ha. Och glad är jag för de!!
  • Lotta 84

Frozen

Idag 14:58

Lotta 84 skrev 2013-10-07 14:49:40 följande:

Jag har varit på vul idag. Och jag kan knappt fatta det, men mitt lilla frö bor kvar, trots en kraftig och en lite mindre blödning. :D allt såg bra ut och hjärtat slog.

Jag är så himla lycklig (och illamående som tog kraft i helgen) just nu.

Va skönt, vilken vecka är du i, stämde deras beräkning överens med din?

Enl sista mensen 29 aug, så är jag i vecka 6 (5+4) men enl honom så är jag i vecka 8, snart 9 (7+6). Så enl honom platsar jag ju inte i den här tråden, men jag stannar kvar här ändå :)

• Lotta 84
    Phlippan87 skrev 2013-10-07 22:12:44 följande:

tar bort mig från bf-listan och lämnar er här nu, blöder rejält nu så med största sannolikhet blev det mf för oss. Lycka till alla

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Vad tråkigt! Har du ont också?
  • Lotta 84
    MissMf skrev 2013-10-08 06:26:03 följande:

Är det någon som har haft ont i tänderna/ käken som symptom? Har så förbannat ont :(

Jag hade så förra graviditeten. Ibland kunde jag inte bita ihop käkarna. Och har känt tendens till det nu också..
  • Lotta 84
    Phlippan87 skrev 2013-10-08 16:21:21 följande:
    ska nog kontakta gynakuten på Danderyd imorgon tror jag, så får de avgöra om de vill kolla upp det eller om de anser att det är mf
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Gör de! Eller en privat gynekolog. De gjorde jag, kostade visserligen 300kr men de va värt varenda krona.
  • Lotta 84

Ett annat tips för onda ryggar är spikmattan!! Fast den får vi nog inte använda förren efter v 12...

• Lotta 84
    Phlippan87 skrev 2013-10-08 19:17:17 följande:
    har frikort pga strulande handled och knä så det bör också täckas av det, eller hur? Har mailat sjukvårdsupplysningen nu så får vi se vad de säger till att börja med. Om inget förändras åker jag nog till Danderyd imorgon, alternativt husläkarmottagningen här som har gynmottagning. De kan ju kanske kolla och se om de ser vart blödningen kommer ifrån

Ja min gynekolog tog frikort, så då borde ju din också göra det. Man vill ju veta varför man blöder, om det är ett mf så kan man ju gå vidare när man har fått svar.
    Lycka till! 
  • Lotta 84

Va e detta!!??! Jag orkar inte!!! Fick en tredje ganska kraftig blödning idag. (På jobbet dessutom, så nu vet min chef om det. ) Blir så himla orolig när de händer :/

• Lotta 84
    DevilsDaughter skrev 2013-10-09 14:07:51 följande:

känner du nån värk Lotta?

Nej, inte direkt. Så egentligen tror jag ju inte att det är nåt, men säker kan man ju aldrig vara.

Det är som en bergodalbana :P
  • Lotta 84
    Zwoom skrev 2013-10-09 14:55:02 följande:

Tyvärr behöver man inte ha ont vid MF...Jag har flera MF och har aldrrig haft ont.

Jag tycker du ska göra ett VUL Lotta 

My family makes me the happiest mom / wife
    Jag gjorde ett vul i måndags och då hade jag haft två blödningar, en stor och en lite mindre. Och då kunde man se fostret och hjärtat som slog. Vill inte behöva springa på vul hela tiden.

Ska ringa gynmottagningen imorrn (deras telefontid var slut när jag fick blödningen idag) och se om dom kan kolla vart blödningen kommer ifrån...
Svar på tråden Bf Juni 2014