Inlägg från: Skattkistan |Visa alla inlägg
  • Skattkistan

Bf Juni 2014

Marieulrika1, jag har också fruktansvärt ont i ryggen, igår var jag lip-färdig visste inte vart jag skulle ta vägen. Har ett snett bäcken så är van vid värk men nu är det extremt jobbigt.... Jag går på alvedon och funderar på att kontakta en sjukgymnast som kan hjälpa mig och även köpa ett bäcken-bälte. Man ska ju stå ut några månader till och det lär väl inte bli bättre....

Jag är också extremt trött precis som ni andra, somnar som en stock på kvällarna men vaknar sedan en gång i timmen hela nätterna pga halsbränna och vid 4 brukar jag vara klarvaken, jätte-mysko! Jag har turen som fortfarande är föräldraledig så nu ska jag ta en tupplur med min lille kille!

• Skattkistan

Jag trodde det var foglossning jag hade förra graviditeten men sen efter förlossning fick jag konstaterat att jag har snett bäcken. Dock strålar det fram till ljumskarna så det är väl förmodligen en mix av båda.. Tur att man får ut något bra av allt i slutändan iallafall! :)

• Skattkistan

Åh vilket bra tips! Jag lånade en inför förlossningen förra gången så den får jag nog ta och låna tillbaka! Toppen, TACK för tipset!

• Skattkistan

Lotta 84, ligger vanligtvis på spikmatta varje kväll, och det är ju bara underbart. Har dock inte vågat ligga på den sen jag fick plus, vågar inte lita på råden jag läser på internet så jag avstår hellre.. Men nu ligger jag på vetekudde o det är superskönt!

• Skattkistan

Nä visst är det jobbigt! Tänkte knappt tanken heller på missfall med sonen, nu hänger det över mig hela tiden och jag vågar inte vara glad... Skulle så gärna vilja göra vul som några av er andra så man får lite bekräftelse...

• Skattkistan

Jag är också konstant hungrig hela dagarna och hela nätterna. Men försöker verkligen hålla mig från att småäta HELA tiden även om det är svårt.... (Just nu ligger jag i soffan med några ostbågar från helgen, så det går sådär ;) )

• Skattkistan

Jag är så otroligt svullen om magen allaredan, känns som folk stirrar och jag får dölja magen. Såhär var det inte med första barnet. Ni som har fått två barn; lägger sig den här svullnaden? Annars kommer jag definitivt få berätta på jobbet när jag ska hoppa in och jobba om ett par veckor :/ jag är smal från början så det är verkligen bara en liten kula ...

• Skattkistan

Äckel-varning på denna frågan. Men är det någon mer som är konstant dålig i magen sen ni blev gravida? Jag springer på toa mest hela tiden o jag som vanligtvis brukar vara hård....

Svar på tråden Bf Juni 2014