Inlägg från: linaochliten |Visa alla inlägg
  • linaochliten

Bf Juni 2014

imorgon är jag på 5+6, dagen då det kom blod första gången när jag fick MA. Så efter imorgon kanske jag kan börja släppa rädslan lite. Men det är ett VUL med hjärtslag som behövs för att vi ska berätta om graviditeten. Hur kommer det sig att tiden går så långsamt? Jag tyvler att jag fick ett positivt gravtest för flera månader sedan men det har bara gått ca 2 veckor.

• linaochliten

Tulpanen89, vilken underbar bild. Jag ska göra VUL om två veckor i vecka 8+0 och hoppas på en liknande bild. :)

• linaochliten
    rosii skrev 2013-10-17 13:17:50 följande:
    Finnar! Alltså jag ser snart ut som en jävla prickikorv!!! :( så ledsen jag blir, det har bara exploderat i ansiktet. Räknade upp till 17 st!! Annars har jag max 1-3 st.. :( någon som har några tröstande ord? :(

Du ska få ett barn. :) Med den tanken kan man stå ut med det mesta. Jag har också fått mer finnar om det tröstar... :)
  • linaochliten

jag pluggar till förskollärare och kommer precis hinna klart termin 4 innan bebisen kommer ( hoppas jag). Vikarierar på förskola också. Vet nån hur det fungerar med föräldrapenning för studenter?

• linaochliten

Ok. Jag har jobbat i några år så då borde det väl bli mer än minsta.. Inte en fast anställning men det kanske inte spelar någon roll...

• linaochliten

Här är det inte heller något fel på lusten just nu. Men från två veckor före befruktningen och tills tre veckor efter hade vi inget sexliv alls. Då var det vara massa hormoner och så så då ville jag inte alls...

• linaochliten
    kakabus skrev 2013-10-18 14:04:23 följande:
    Nu lämnar jag er. Konstaterat missfall, tom och återställd livmoder och hcg på endast 19. Det positiva är att maken vill prova igen

Nej, vad tråkugt. Men bra att du har nya försök att se fram emot.

Styrkekramar
  • linaochliten

Jag tänker inte göra KUB för jag skulle aldrig göra en abort oavsett. Men jag har ju haft svårt att bli gravid från början så jag kanske tänker annorlunda. Inget kan få mig att inte vilja ha mitt barn...

• linaochliten

6+6 idag och ett svagt test, tror de har blivit svagare till och med. Imorgon ska jag göra ett digitalt och hoppas på 3+. Annars tror jag att det är kört igen. FAN, det känns inte bra det här. Vet inte var jag ska ta vägen om det blir MA igen

• linaochliten
    strumpan123 skrev 2013-10-22 07:36:18 följande:
    usch jag hoppas inte :(  Ska du försöka få komma in och kolla? Stor kram
    Jag ringde imorse och ska få komma in på torsdag. Egentligen skulle jag ha gjort VUL om en vecka men jag står inte ut i ovissheten så länge... Barnmorskan som jag pratade med sa att det kan vara så att graviditeten har avstannat, att det har fäst på fel ställe eller bara vara så att man veckoindikatorn på testet har fel och att allt är bra. Jag hoppas såklart på det sista men tror på det första och jag orkar inte vänta en hel vecka med att se. Det äter upp mig att inte veta, att undra. Är något galet så behöver jag kunna se framåt på nya försök och är det ok så vill jag inte behöva oroa mig i onödan.

Svar på tråden Bf Juni 2014