Bf Juni 2014
Nej enda jag får av läkare är progesteron vagitorier. D-vitaminet köpte jag själv!
Nej enda jag får av läkare är progesteron vagitorier. D-vitaminet köpte jag själv!
Klart vi ska ha en bildtråd
Ush för blod
, vet exakt hur det känns lider med er!
Jag har berättat för både bästa vännen & svärmor...lika bra att berätta direkt ifa det skiter sig....Förutom att jag är kissnödig stup i ett, gasig & uppblåst, mår jag ungefär som vanligt.....lite lite illamående ibland men inte ofta, lite "hugg" i höger ljumske ibland & ont i högra skinkan (har väl sträckt mig el nått kanske) ...just ja skulle kunna grina för vad som helst när som helst har lyckats hålla mig ganska bra fått tårfyllda ögon & kunnat hålla de tillbaka ändå....
Klart som 17 man blir besviken vid mf, jag blir lika besviken varje gång & känner mig som en idiot som ens hoppades. Men såklart jag hoppas varje gång jag får plus, nån gång Nu! Måste det ju bara fungera.....så jag ska försöka glädjas & hoppas så länge det bara går.....Håller tummen för att allt är ok för er trots blödningar!!
Känner ni värk i ljumskar, höfter, & rumpa? Jag har ont ibland så de typ hugger till i ljumsken, värker i höfter & öm i ena skinkan...moler oxå vid blygdbenet ibland ganska mycket.
V.5 idag & är törstig/torr i munnen hela tiden
samtidigt livrädd!
Jag berättade för min närmsta kollega idag som förvisso också är min arbetslagsledare...men finns vissa situationer jag inte vill utsätta mig för & med vår historik har hon full förståelse.
Åh nej vad tråkigt Philippan