Bf Juni 2014
Jag är kissnödig hela tiden, var upe 4 ggr inatt... ömma bröst,, illamående och lite halsbränna. Mina symtom är dock mindre nu än för 1 v sen vilket verkar vara normalt.
Jag är kissnödig hela tiden, var upe 4 ggr inatt... ömma bröst,, illamående och lite halsbränna. Mina symtom är dock mindre nu än för 1 v sen vilket verkar vara normalt.
Äter också tillskott för gravida och ammande, äter tillskott året runt men bytte sort nu =)
Mår ganska illa men har inte tappat sug för att äta, har dessutom slutat snusa så det blir en del småätande... Har gått upp jättelite i vikt mina tidigare grav (8kg första, 3 kg andra) och hoppas att det blir liknande nu. Fick ju min hypotyreos diagnos efter dottern föddes för 3 år sedan och har efter det gått upp (pga sjukdomen) 25 kg i vikt så jag är lite rund nu. Tyvärr jättesvårt att gå ner (också pga sjukdomen) jag tränar mycket, äter bra och promenerar minst 1 timma om dagen och har gjort länge men jag har inte gått ner ett gram... vore jobbigt om jag skulle gå upp massa i vikt denna grav!
Idag har jag jobbat första gången på 2 månader. Ska prova jobba 25 % nu men vi får se hur det går, det var ett tufft pass på jobbet.
Åh är så besviken på mig själv. TROR min sista mens var 29/8 men det kan ha varit 31/8 och ibland har jag lång cykel så även fast BF säger 6+0 idag enl sm 29/8 skulle det lika gärna kunna vara 5+0. Iaf så testade jag positivt "gravid 1-2" för en vecka sen på morgonurin och då är det kanske troligt att jag inte är i 6+0 nu utan snarare 5+0. Vilket fall så lovade jag mig själv att inte testa nåt mer men idag kunde jag inte stå emot min oro för ma igen så jag testade med ett nytt cb digital, inte morgonurin, hade hållt mig ca 2 timmar. testet visar fortfarande bara 1-2 veckor.... får ´panik även fast jag vet att jag borde tagit morgonurin. testerna kan ju även ha fel.... ska jag testa igen tycker ni med morgonurin eller vad ska jag göra? hatar dessa jäkla test!!