• mysis123

Bf Juni 2014

honey1 skrev 2013-10-16 08:46:08 följande:
    Är det fel? Jag kan ju inte ta bort och folk vill inte att det blir mer att bläddra i, men skulle kunna skriva till om det blivit fel.. Ett jättebra tips mot illamående är att ständigt gå och äta vattenmelon! Jag har gjort det i två dagar nu och inte kännt av illamående riktigt. I måndags var det så hemskt illa att jag nästan blev grön ...

Tackar för tipset :)
    Frozen skrev 2013-10-16 09:07:13 följande:
    Jag åt en melonklyfta häromdan och det kändes faktiskt fräscht så det kan nog stämma. Kanske ska ta med en fruktsallad till jobbet idag o knapra på istället för nötter som jag hade igår. Idag mår jag verkligen inte bra nu, men trösten är att förra gången gick illamåendet över efter v14-15 tror jag, så det är bara att härda ut.  

• mysis123
    mammasusan skrev 2013-10-16 15:34:55 följande:
    Är nog kört ännu en gång...började med svagtljustBrunt igår, idag mörkbrunt-rött inte mkt & inget så ont ännu men de kommer väl....borde ha fattat då jag inte ens haft ömma bröst el illamående ju ;-(

näää hoppas verkligen att du har jätte fel o att de bara är gamla rester som ska ut...har du ont? massa stöd kramar
  • mysis123
    Skattkistan skrev 2013-10-16 17:56:04 följande:
    Nej vad tråkigt mammasusan!! Hoppas det bara är en mellanblödning, jag håller mina tummar!

Idag är jag så sjuuuukt trött. Spelar ingen roll hur mycket jag vilar och sover, känner mig typ sjuk i kroppen. Lite illamående på det är inte fel heller.. Tur jag är föräldraledig annars vet jag inte hur jag skulle klarat detta...

Någon mer som har extremt mycket vattniga flytningar? Jag är helt blöt i trosorna, känns så ofräscht. Plus att jag tror att det kommer blod hela tiden när det rinner till... :(
    jag har med de....rinner o ja de är inte de roligaste =)
  • mysis123
    kakabus skrev 2013-10-16 20:05:47 följande:
    Jag kommer nog också lämna er. Började blöda i morse, som en mensblödning med smärta. Ska på kontroll på fredag. Alla gravsymtom är borta och jag har inte mycket hopp kvar... vårt tredje missfall, känns förjävligt. Och det värsta är att min man inte vill försöka mer, denna grav var oplanerad så nu tycker han att vi är färdiga. Dubbel sorg...
    beklagar verkligen.... vet tyvärr smärtan. varför vill han inte mer?? lider verkligen med dig. skickar styrke kramar
  • mysis123
    kakabus skrev 2013-10-16 21:00:48 följande:

Han är nöjd med två barn, tycker det känns tillräckligt. Denna grav var inte planerad så därför vill han inte prova igen... ska försöka bearbeta honom!

ja gör de för er bådas skull, jag håller tummarna
  • mysis123

Änglasmamma skrev 2013-10-16 22:06:24 följande:
    Ja urs nästan varje dag och inget verkar hjälpa :/

Ja läste att de var hormonerna så man får väl se de possitivt =)
  • mysis123
    Frozen skrev 2013-10-17 09:29:07 följande:
    Var och varannan dag, och det som hjälper är kaffe. Tyvärr börjar avsmaken för kaffe komma smygande, och jag är en riktig kaffetorsk annars så det kommer bli jobbigt. Förra gången sa det bara tvärstopp att dricka kaffe i v7-8 Det här är sjukt, medan jag sitter och skriver det här inlägget och sippar på mitt kaffe så känner jag plötsligt sånt illamående att jag får springa till toaletten och kräkas...Gissar att det är slut med kaffedrickandet på ett tag  

Hahah jag tror dig , kanske e därför man har ont i huvudet med för att man inte kan dricka kaffe :)
  • mysis123

Måste fråga en privat fråga. Känner ni av mycket i underlivet typ på blygbenet?

• mysis123
    sara gerdrup skrev 2013-10-17 15:06:55 följande:
    nej men känner mig svullen

De är de jag känner med.
  • mysis123
    Hallonmjölk skrev 2013-10-17 17:37:09 följande:
    Åh äntligen fungerar fl igen =) har inte kommit in på hela dagen. Har mått så sjukt illa idag och spydde hemma hos en kund idag. Jobbar i hemtjänsten och kunde lite smidigt smita in på toaletten utan att kunden märkte. Har ALDRIG mått illa eller spytt vid mina tidigare graviditeter. Det här är första gången jag känner mig gravid. Verkligen supergravid!!!! Jag har alltid mått så bra! nu är det helt annorlunda. visst det är väl så att det inte alltid är lika men herregud. Kunde inte äta banan idag för den smakade för mycket banan??? Knäppt. Och växtvärk i magen så in åt helvete.  

haha jobbade okså inom hemtjänsten, hade nog skratta till din historia ....härligt när den lille berättar på sitt sätt hur o va man ska göra
  • mysis123
    lilsis skrev 2013-10-17 23:20:00 följande:
    Blä för huvudvärk!!

Håller med :(
  • mysis123

Hur mår ni alla med hormoner och allt. ? Jag har illamående och väldigt ömma bröst, tarmarna rör sig men väldigt dålig på att gå på toa :( sen mycket känsel på rumpan och ryggen. ?.orolig för ryggen som är dålig. ? Men är beredd på att jag kommer bli sängliggande...men lycklig för bebis

Svar på tråden Bf Juni 2014