• erajka

Bf Juni 2014

Eller jag förbereder mig på för tidig födsel

Tuva
  • erajka

I v 34+6, inte supertidigt men vi fick ligga inne med henne och de va ingen höjdare

Tuva
  • erajka

Kanske skulle sagt att han får gå men att du skulle bli glad över om han stanna hemma. Man får va tydlig :)

Tuva
  • erajka
    DevilsDaughter skrev 2014-03-28 16:21:17 följande:
    hehe aa det är ju det.. Vill ju helst att han ska fatta det själv. Dvs att han vill vara hemma med mig och inte att han är det för att han måste. Det vanliga dilemmat haha.

Hehe inte alltid de förstår de, jag kan erkänna att jag heller inte fattar vinkar utan föredrar att folk är raka istället
    Tuva
  • erajka
    DevilsDaughter skrev 2014-04-05 18:14:45 följande:
    Någon som har koll på när barnet börjar gå ner med huvudet och stanna i den positionen? Jag borde väl veta det eftersom detta är min fjärde, men har ingen koll alls faktiskt. Ska till barnmorskan om två veckor och det va två veckor sedan jag va där, tänkte be henne känns då hur bebisen ligger, vilket hon inte gjort tidigare, men det kollas kanske inte så tidigt.. 

Är väl olika när de fixerar sig, med dottern sa hon att de inte börjar kolla förrän i v 35. Dottern va fixerad i v 33 redan och kom 34+6
    Tuva
  • erajka

Har också en helvetes dag, foglossning så ja bara har lust att dö :(

Tuva
  • erajka
    dimi skrev 2014-04-28 17:43:17 följande:
    Devilsdaughter: Hmm lite mer än jag kanske vill erkänna Men det kan väl bli en 3-4 colaburkar per dag, ibland mer ibland mindre. Jag har tänkt sluta men det känns som att det är det enda jag verkligen gillar nu

Dricker också cola fast zero :) känner inget konstigt
    Tuva
  • erajka
    DevilsDaughter skrev 2014-05-06 20:44:32 följande:
    Någon som är insatt i föräldraledighet? hur funkar det nu? Får Båda föräldrarna vara lediga samtidigt för bebisen (alltså samma barn)? De 10 första dagarna vet jag att man kan göra så, men sen? Funderar lite på hur vi ska planera föräldraledigheten..

Första året kan båda v hemma men en dag så går de åt två föräldradagar
    Tuva
  • erajka

Är i v 35+3 va inne igår har påverkad livmodertapp och hon fick in ett finger. Men hon sa att de va stramt va de nu innebär. Slemproppen kommer då å då

Tuva
  • erajka
    Sessan4 skrev 2014-06-04 22:19:27 följande:
    Är de där o meckar så tidigt? Hade du sökt för något? Jag har inte gjort nån undersökning där nere.

Trodde de va dags, de va därför :)
    Tuva
Svar på tråden Bf Juni 2014