Bf Juni 2014
Ja, har riktigt envis huvudvärk! Det brukar jag iofs ha, men nu är det verkligen varje dag och den känns annorlunda.
Denna j*vl trötthet också! Nu har jag lagt mig efter att ha somnat i soffan efter 19 någon gång. Samma sak hela veckan. Och så den förträffliga kommentaren "va, ska du lägga dig redan?" från sambon!! Jaja, han är världens snällaste. Liite taskig tajming bara.
Riktigt jobbig mage här med!! Jag VET ju att jag borde motionera, inte bara för att få igång magen utan för allt. Meeen, all min lediga tid går åt till att SOVA just nu! Mina värden är bra, så känner mig nästan oförstående till den här extrema tröttheten...
I Sthlm där jag bor FÅR alla göra kub, men det är ju inget som rekommenderas till yngre mödrar, som jag. Tänker absolut inte göra det. För det första oroar jag mig inte för kromosomavvikelser, för det andra så står man ju bara där med en viss risk/sannolikhet, och ska sedan ta ställning utefter det...
Tror att "hos mig" är hälsosamtalet och inskrivningen vid samma tillfälle. I alla fall så uppfattade jag min inskrivning som ett hälsosamtal :). Idag går jag in i vecka 8. Har passerat den dagen då jag fick en blödning sist, och "imorgon" fick jag mf sist. Vet att det egentligen inte innebär något, men för mig känns det bra att passera dessa dagar utan att något händer. Gjorde ju ett tidigt ul förra veckan för att tidsbestämma, och har rul inbokat i januari. Funderar på att gå på ngt privat ul innan dess. Får se. Kanske räcker att ha kontakt med min bm för att släppa tankarna på att det ska gå åt skogen. Börjar känna mig tjock redan! Antar att det mest sitter i huvudet. Jag har några extra kilon "som jag är", så jag tror inte det syns så tidigt på mig.