Bf Juni 2014
Två veckor kvar tills VUL. Ryggen gör överjävligt ont! Som tur är har jag citodon hemma som jag kan ta :)
Två veckor kvar tills VUL. Ryggen gör överjävligt ont! Som tur är har jag citodon hemma som jag kan ta :)
Nej tror inte ryggvärken bror på graviditeten men den är sjukt jobbig. Känner på mig att även denna graviditet kommer gå åt helvete. Hoppas dessa två veckor går fort så jag får komma in på mitt VUL och se om det finns nått där inne.
Idag har varit en tuff dag. Jobbigt att ligga hemma med ryggont och så hinner man tänka så förbannat mycket.
Är livrädd för missfall och förstår inte när denna oro ska lägga sig.
Vet att det inte finns något jag kan göra men är det fler än jag som känner "finns det verkligen något där inne?"
Mammasusan
Jag har ett missfall i bagaget och önskar så att jag kunde slappna av lite men det går inte. Kollar också efter blod varje gång jag är på toaletten och försöker på något sjukt sätt redan från början intala mig själv att det kommer gå åt fanders för att slippa bli besviken.
Hur vanligt är det med två missfall på raken?
Marieulrika1: vet ingen statistik....men jag har ju 16st tidiga mf i bagaget...så det känns liksom som varför skulle det fungera för, samtidigt som jag hoppas & känner mig som en idiot varje gång.... Bullensmamma: skulle inte klaga en sekund om jag så fick kräkas i 9 mån bara jag fick fullfölja någon gång....jag lovar! Däremot konstatera/berätta, har inte ens illamående den här gången, mer konstig obehagskänsla....Hoppas du snart kan må bättre ist!
Jag är också livrädd för mf, jag har nå fel i kroppen (infektion tror läkaren) någonstans som inte hittas som jag bara kan anta är inblandad i mina mf så vet inte om jag vågar hoppas helt än att det kommer gå bra nu efter 4 mf Vill bara att veckorna ska gå.. Den 21.a vet jag om det är kört eller inte..jobbig väntan
Strumpan123
Jag vill typ kräkas. Inte för att jag mår illa utan för att det här tar för hårt på psyket.
Går det vägen denna gången blir det bara ett barn, det här är ingenting jag vill gå igenom en gång till.
T.om så att jag ångrar att jag testade mig över huvud taget, hade gärna varit "lyckligt ovetande" ett par veckor till!
Ush vad negativ jag låter, men skönt att det finns fler som känner som jag.
Usch är jättenervös :( ska åka bort med min familj i helgen, utan sambon.. Har nästan inga symptom o bim på lördag men plussade redan i söndags så är i 3+4 i dag. Känner mej inte gravid o tänk om jag börjar blöda på söndag åndå.. Eller börjar må illa? Eller att dom reflekterar över att jag hoppar vinet.. :/ många tankar såhär på kvällningen..