• barilla

Bf Juni 2014

Sessan4 skrev 2014-01-17 10:01:15 följande:

Javisst Barilla! Här är min kula i v 19 (18+3)

Andra barnet prel BF 16/6

phpbDKGBZ89467.jpg

Fiin! Kul att det syns även i liggläge ;) har inte kommit dit riktigt än! Kul att få se lite magar också :)
  • barilla
    LovaViola skrev 2014-01-17 11:11:29 följande:

Magbild.. Från förra fredagen.. Då vecka 16+5.. Är smal innan och jag fick min bula rätt så fort. Men nu är den "stor" redan när jag vaknar :) phpzTG7MY67877.jpg

Precis samma här! Va hyfsat platt innan så upplevde att det syntes ganska snabbt på mig denna gång. . Denna gång visar jag mer än gärna upp magen, tyckte det va lite jobbigt sist gång med vikten och så. Men nu njuter man för fullt :)
  • barilla
    DevilsDaughter skrev 2014-01-17 19:09:06 följande:

hallonmjölk: Ok, jag har alltid gått över tiden så är inte orolig egentligen.. Men man kan ändå inte låta bli att undra lite så fort det dyker upp nåt nytt.. 

Har också haft en del sammandragningar, och håller med om att det hela tiden dyker upp nya saker som man blir orolig över.

Och sammandragningarna var en sån :) men har både läst och fått info av min bm att det inte alls är ovanligt att man får det så tidigt. Och har man varit gravid innan ska det

Tydligen va ännu vanligare. Men gör dom ont så ska man nog söka iaf. .
  • barilla
    Principessa85 skrev 2014-01-17 20:42:49 följande:

Har varit på Rul idag. I magen bodde en frisk och busig lillasyster till vår dotter. ;) Samma bf som innan, 15 juni. Känner mig jätteglad över ett lyckat Rul. Bonus att vi fick en sjukt trevlig och nogrann bm. En toppen dag med andra ord. ;)

Flicka 130106 & BF 140615
    Åh va mysigt! Och va skönt med ett lyckat ul :) har mitt den 24. Låång väntan . . :) hoppas också att vi kan kika på vilken sort det blir :) fick hon leta eller såg ni direkt att det var en tjej?
  • barilla
    Amalian83 skrev 2014-01-17 17:20:00 följande:

Kul med alla bilder! Det finns en bildtråd som hör till denna tråd också, för er som inte visste det. Där ser ni fler magar och UL bilder. BF Juni 2014 - Bildtråd

Den får jag ju kolla in :) tack !
  • barilla
    DevilsDaughter skrev 2014-01-17 21:35:29 följande:

barilla:Jo precis, man får väl dra gränsen vid att gör dem ont så får man kolla upp och annars lita på att det är som det ska, så länge det inte finns andra anledningar till att misstänka något. Tack för  ditt svar!

Nej jag brukar försöka tänka på att jag faktiskt oroar mig för allt just nu, och det som jag har oroat mig över har ju varit övergående varje gång. Så det är nog mest hjärnspöken :)

Och det med sammandragningarna, så kan jag märka att det blir mer när det har varit stressigt på jobbet ex. .
  • barilla
    Principessa85 skrev 2014-01-18 01:11:53 följande:

Ja, jag räknade också ner dagarna innan Rul. Det gick såå segt. ;) Nej jag hojtade direkt när hon tittade och sa "det är en tjej, jag ser det" var på bm svarade att hon ville zooma lite innan hon var säker... vid zoom såg vi alla de berömda "tre strecken" som betyder flicka. ;) har du någon magkänsla vad du tror att det är?
    Flicka 130106 & BF 140615
    Hehe konstigt ändå, var ju ett bra tag sedan man bokade men sista veckan nu är som värst att behöva vänta in ;)

Häftigt! Har ju spanat en del på ul bilder nu så jag kommer ju försöka leta lite själv :) men har faktiskt ingen aning denna gång! Går från vecka till vecka vad man tror. . storebror tror tjej så vi får väl se! Och lite önskan om en också finns ju :)

Fast tror mest det beror på att jag har mer tjejnamn än killnamn som vi har kommit på :p va redan svårt första gången när vi skulle komma på ett killnamn!
  • barilla
    Sessan4 skrev 2014-01-22 17:55:19 följande:

Jag blev flyttad 1 dag. Bf 17 juni

Här är ett kort på den lille Krabaten <3

phpto1DJ397281.jpg

Åh en sån sötnos! Hur lång tid tar ultraljud ca? Har glömt från sist gång :) fick ni en bra bm/läkare?

Har mitt på fredag kl 9 så nu börjar man bli nervös ;p men hoppas att allt ser bra ut och att man får en bra bm som tar sig tid! Detta har man ju längtat efter såå länge nu och då vill man ju få chansen att få se allt :)

Grattis till din lille kille iaf!
  • barilla
    LokesMammi skrev 2014-01-21 20:12:13 följande:

Igår kväll när jag skulle sova kände jag rörelser, tittade på magen och såg buffarna! Åååååhhhhhh!!!!! Mera, mera, mera! =)

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
    Härligt!:) fantastisk känsla och man vill ju bara ha mer! Jag började känna för nästan en vecka sen. Och nu har jag känt varje dag. Måånga ggr idag :):)

Vilken vecka är du i? Du hade moderkakan i framvägg också va?
Svar på tråden Bf Juni 2014