Bf Juni 2014
jag har mått riiiktigt illa med mina pojkar.. denna gång mår jag också illa, men har inte spytt ännu!! jag tror inte att man kan avgöra könet på hur illa man mår. :)
jag har mått riiiktigt illa med mina pojkar.. denna gång mår jag också illa, men har inte spytt ännu!! jag tror inte att man kan avgöra könet på hur illa man mår. :)
har haft hemskt ont i bröstvårtorna och i dag släppte det äntligen.. skönt tyckte jag.. men sen läste jag om det och att det kan vara ett dåligt tecken... va fan :P
är i vecka 7...
Någon mer?
lägsta fp är ca 4500 kr...
här ligger sexlusten på topp... Vet inte varför, men relationen och kärleken blir ju lite boostad av att vi väntar någon tillsammans :)
jag mår illa!! i början hjälpte det att äta hela tiden!! Nu orkar jag knappt få i mig något...
Har inte kräkts!! peppar peppar! har vetat om min graviditet i snart en månad utan att ha spytt.. det har inte hänt i förra graviditeter.. så jag hoppas att illamåendet ger med sig tidigare nu med.
Jag är sjukskriven (chrons och reumatism) och har haft barnen på dagis 9-14 men nu när jag mår så här så orkar jag inte. Hämtade dem i går och hade kräkan i halsen hela tiden och det var pissjobbigt! Så idag har min sambo pratat med dagis och nu hämtar han dem kl 17 ist.. känns synd att de ska gå så långa dagar.. men dom tycker ju att det är kul där iaf... känns skönt att det gick att göra så här!!
å där kom spyorna :P Blää
Tvättmaskin är SUVERÄNT när man har barn!! hade aldrig klarat mig utan. :)
Fast badkar är supermysigt också... ! Det är mycket mysigare att bada tillsammans med sin bebis.. :) Just nu har jag bara dusch.. och det får väl duga :)
har försökt hitta vart man bokar in vul.. men hittar inget!!