Inlägg från: lillastorafamiljen |Visa alla inlägg
  • lillastorafamiljen

Bf Juni 2014

EQ85 skrev 2013-10-10 19:45:05 följande:

Ååååh jäkla telefon.

Jasså du också? Jag har knappt mått illa.med minq barn.

O.t.

Min 2 åring VÄGRAR somna. Ngn som har eller haft samma.pproblem? smile4.gif

Kommit för 2v sedan o blir bara värre.. Hon tramsar gnäller skriker.

Vill kramas o pussas men tramsar i nästa sekund. Jqg nattar henne frpn 18.45-21.... Jag vill bara gråta. Varför somnar hon inte?

Samma problem här men med en treåring. Springer upp. Tjatar om att sova i min o mannens säng och alla möjliga påhitt han kommer på.
  • lillastorafamiljen

Oj vad jag hade mkt att läsa igen efter en helgs jobbande. Känns inte riktigt som att man hänger med.

På tisdag är det bara 1 v kvar tills jag ska till bm :)

Har känt mig ordentligt trött i helgen, och riktigt illamående idag. Men annars mår jag ändå hyffsat.

• lillastorafamiljen

Inte bara jag som har svårt att få energin till promenader alltså. Det är hopplöst att få tiden o räcka till kan jag känna. Visserligen går jag hela dagarna på jobbet, men räcker det??? Får nog försöka samla energin fast man är så trött.

Mina symptomer kommer o går. Illamående har jag nästan dagligen och jag vaknar varje natt med riktigt ömma tuttar....

• lillastorafamiljen

Fy vad tråkigt att höra om era missfall!!! Lider med er!!!

Här har ni en till med problem med flytningar :S inte alltid så roligt, och så rädslan för att det skulle vara blod.

• lillastorafamiljen
    MissMf skrev 2013-10-17 18:26:40 följande:

Jag behöver en ny jacka, ska man köpa en mamma jacka redan nu som man kan ha nu i sen höst o tidig vår, eller ska jag köpa en vanlig jacka? Några tips? :)

Jag kommer ha problem med min vinterjacka jag har om ett par månader, så känns lite kluvet. Man vill ju ha något snyggt, men tycker inte jag hittat så mkt. Tänkte du köra på vanlig eller gravidjacka??
  • lillastorafamiljen
    Skattkistan skrev 2013-10-17 19:27:51 följande:

Jag jobbar också på förskola.

Sambon tjatar om sex här hemma, och min lust är nere på noll för tillfället. Känner mig som en bov! Någon mer??

Min lust är oxå helt nere på noll! Min man går och hoppas på att det ska bli lika som sist. Men har någon konstig oro dom första månaderna
  • lillastorafamiljen

Vad roligt att vi blir flera!!

Idag har jag varit på mitt inskrivningssamtal ???? så roligt! Allt känns så mkt verkligare! Och om 2 veckor ska vi få se den lilla i magen ????

Tänkte nog ansluta mig till Facebook gruppen. Vem var det man skulle skriva till då??

• lillastorafamiljen
    MammaSwahn skrev 2013-10-23 11:49:38 följande:
    Står nog säljare & Kundtjänst på RCD Foods service också
    hittade nu :) skickade en vänförfrågan om det var så man skulle göra :)

• lillastorafamiljen

Jag har 1 vecka kvar till vul. Kommer då vara i 8+5. Längtar något så sjukt!

Har någon annan kännt en ömmande känsla i övre delen av magen??

• lillastorafamiljen
    Lillium skrev 2013-11-03 19:33:58 följande:

Lämnar er nu, fick missfall i kväll i 8+6. Hoppas att allt går bra för er i era graviditeter.

Nej så tråkigt!!!!
  • lillastorafamiljen

Igår berättade vi för våran lilla kille på 3 år. Svårt att få honom att förstå men frågar man honom om vad som är i mammas mage så säger han En Bebis. Har någon annan berättat för era barn??

• lillastorafamiljen
    ZandraClaesson skrev 2013-11-06 17:59:55 följande:
    jag vågar inte berätta för min än för sist hans pappas sambo blev gravid o dem berättade för sonen så berätta ju han de för mig. så smsa hans pappa och skrev grattis och han blev arg och fråga vem som berättat det xD . pucko sa jag till honom haha :P  min är 5år så han kommer ju ihåg o vet vad de innebär så :P
    Vincent 080622 <3
    Det förstår jag då!!

Hade redan berättat för mitt ex min sons pappa, så säger han något blir det förhoppningsvis inte så konstigt
Svar på tråden Bf Juni 2014