Bf Juni 2014
Min magkänsla säger flicka. Men vi ska nog inte ta reda på vad det är.
Min magkänsla säger flicka. Men vi ska nog inte ta reda på vad det är.
Gravad lax är väl inte big no no! Inte om den är nygjord och att man äter den kort efter att du öppnat förpackningen. Eller har jag fel där? Jag har ätit både gravad lax i julas och suschi. Dock så är mögelost (opastoriserade ostar), kallrökta charkuterier big no no.
Ja, prickig korv hör till den kategorin. Så det är nog bäst att avstå även om risken är väldig liten att du skulle få listeria. Jag skulle nog ha svårt att förlåta mig själv i alla fall.
På mackan skulle du kunna ha leverpastej, kaviar, mozzarella med tomat, avokado med tunt skivad kyckling, tonfiskröra, skagenröra. Ja, det finns mycket om man inte äter vanlig ost.
Jag är också helt omotiverad till att jobba. Jag tänker bara på min graviditet och kommande bebis hela tiden. Jag är väldigt ineffektiv just nu, men det skiter jag i
DevilsDaughter >> Fullt förståeligt att du är arg. Jag skulle koka av ilska
. Liknande har hänt mig med många gånger men som tur var inte nu under graviditeten.
Jag tränar gravidyoga hemma och det rekommenderar jag mycket. Det finns flera youtube-klipp på övningar man kan utföra hemma. MIn rygg mår mycket bättre efter ett sådant pass.
Varför är det så? jag skulle aldrig gå fram till någon o påpeka att de blivit bredare över baken eller säger, ska du äta det där?
Fler som väntar en till bebis?
Min dotter kom inte heller i juni utan 6 maj (en hel månad förtidigt). Nu har jag bf den
25 juni.