Inlägg från: Phlippan87 |Visa alla inlägg
  • Phlippan87

Bf Juni 2014

när jag googlat så ska tydligen gynmottagningen här i vår lilla håla utföra vul, får försöka ringa och hoppas på att kunna få komma dit bara för att lugna lite. Första barnet hade jag typ ingen sådan oro, andra blev mer och nu så känns det som att oddsen är emot mig liksom

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Phlippan87

Nej men Hej illamående kl. 01!!!

Kul att vakna av att man är kissnödig för att nästintill spy när man reser sig ur sängen och hela tiden tills man lägger sig igen

• Phlippan87
    rosii skrev 2013-10-05 06:35:53 följande:
    V 6 idag, jobbar natt & jag är så jäkla trött!! Hoppas det vänder snart. Känner mig lite små deppig också att jag inte har nå "belönings system" längre, inget snus att längta efter. Hoppas jag blir gladare när jag inte är lika trött längre. Hur länge kan de hålla i sig? -gäääsp-

Dessvärre: ett par år, graviditet och sedan sömnlösa nätter
  • Phlippan87

Nog är jag gravid, vaknade precis ur en dröm där jag var typ Barney Stinson och precis hade hånglat upp en tjej... Jag tenderar att bli lite lesbisk i drömmarna av graviditetshormoner

• Phlippan87
    Gbgmamma skrev 2013-10-05 08:11:45 följande:
    Jag ska på bröllop nästa helg, är så orolig för att någon ska fatta vad som är på g :p funderar på om man ska låtsas dricka och gå och hälla ut det ngn stans när ingen ser ;)
    bil, "var ute igår" eller dyl, precis som JennieCH säger
  • Phlippan87

blir mer och mer orolig för mf nu, dels pga att stegringen verkar utebliva på testerna och dels för att jag som sagt haft "för lätt" så det känns som att det snart är dags att det går åt pipan för mig med. Ska ringa bm på måndag igen och se vad de säger, och sedan får jag kolla om gyn här utför vul och försöka få en tid där

• Phlippan87
    EMTP skrev 2013-10-05 12:10:06 följande:
    TRE VECKOR?! Oj! Det var mycket. I vilken vecka kom hon sedan då? Behövde du gå hela tiden?

Blev flyttad 2 och gick över 6 dagar dessutom, kändes som en evighet
  • Phlippan87
    Familjen Rockström skrev 2013-10-05 13:01:18 följande:
    Hej jag hoppar in här med. Jag väntar mitt 3 barn som beräknas komma 6 juni 
    jag har två döttrar en är född -08 och den andra  -10 jag tror på triss i tjejer denna gång :) 
    min sambo är 100 på att vi får en till tjej, han anser att jag bara kan få tjejer (mamma har 4 döttrar, min syster 2 och jag 2) men jag hoppas lite mer på en pojke, och våra döttrar vill ha en lillebror
  • Phlippan87
    Zwoom skrev 2013-10-05 13:41:31 följande:
    Säj till din kille då att det är HAN som avgör barnets kön dvs sperman
    det vet vi, men min egen teori är att kvinnan har med saken att göra också. De säger ju att pojkspermierna är snabbare men inte lika uthålliga (om jag inte minns fel, alltså ju tidigare i cykeln desto större chans för flicka osv, finns ju de som säger att det stämmer) och jag skulle inte förvånas alls av att pH-värden osv i vagina påverkar de olika spermierna på olika sätt. Män som utsätts för strålning i arbetet får oftare tjejer eftersom pojkspermierna är känsligare mot det
  • Phlippan87
    Phlippan87 skrev 2013-10-05 13:44:23 följande:
    det vet vi, men min egen teori är att kvinnan har med saken att göra också. De säger ju att pojkspermierna är snabbare men inte lika uthålliga (om jag inte minns fel, alltså ju tidigare i cykeln desto större chans för flicka osv, finns ju de som säger att det stämmer) och jag skulle inte förvånas alls av att pH-värden osv i vagina påverkar de olika spermierna på olika sätt. Män som utsätts för strålning i arbetet får oftare tjejer eftersom pojkspermierna är känsligare mot det
    för mig är det alltså orimligt att kvinnan inte påverkar alls, visst kommer könskromosomen från mannen men urvalet sker ju i kvinnan och vissa har kanske bättre förutsättningar för ena resp. andra könet
Svar på tråden Bf Juni 2014