Bf Juni 2014
Äntligen en liten paus på jobbet! Har varit sjukt stressigt hela morgonen.
Måste ta mig ett snack med chefen ang planeringen. Inte okej som det är nu!
Iaf härligt att få en paus och läsa alla inlägg här som skrivits :)
Äntligen en liten paus på jobbet! Har varit sjukt stressigt hela morgonen.
Måste ta mig ett snack med chefen ang planeringen. Inte okej som det är nu!
Iaf härligt att få en paus och läsa alla inlägg här som skrivits :)
Jag ska på inskrivning på fredag. Är då i v 5.
Tidigt tycker jag men hon tyckte de va bra eftersom de är 7, 8 och 10 år sen jag födde barn sist.
Nu har jag varit hos bm.
Eftersom jag v osäker på min sista mens så kom hon o jag överens om att jag inte kan vara så tidig som jag trodde från början. Så vi satte 1 sep. som sista mens. Så får vi korrigera efter jag varit på vul.
Så helt plötsligt så är jag i vecka 6 (5+5)
Så bf är just nu 7 juni istället för 19 juni.
:)
Vi ska kolla kön. Sambon fick bestämma eftersom det är hans första barn och mitt fjärde. :) glad att han vill veta kön för det vill jag med :)
Hörde från nån att man kan få veta kön hör i Västerås på RUL. Nån som vet om det stämmer ?
För 7 år sen fick man inte veta.
jag stannar kvar här på fl. Möjligtvis att jag joinar fb gruppen senare.
godmorgon
så himla skönt, jag är ledig idag och imorgon!
somnade kl 7 igår kväll, snacka om trött!
Åh äntligen fungerar fl igen =) har inte kommit in på hela dagen.
Har mått så sjukt illa idag och spydde hemma hos en kund idag. Jobbar i hemtjänsten och kunde lite smidigt smita in på toaletten utan att kunden märkte.
Har ALDRIG mått illa eller spytt vid mina tidigare graviditeter. Det här är första gången jag känner mig gravid. Verkligen supergravid!!!!
Jag har alltid mått så bra! nu är det helt annorlunda. visst det är väl så att det inte alltid är lika men herregud. Kunde inte äta banan idag för den smakade för mycket banan??? Knäppt. Och växtvärk i magen så in åt helvete.
På väg nu för kontroll på gyn. Blöder ff rött så hoppet är ute. Nu hoppas jag att de kan konstatera nåt genom vul så jag slipper gå i ovisshet och vänta...