smålandsjänta skrev 2013-11-12 13:14:25 följande:
Nu är jag trött på att vara gravid. Ja jag vet det låter hemskt, men just precis i denna stund vill jag vara gravid men liksom inte märka av det. Mår illa, har kväljningar som ligger på lur precis heeela tiden. Reser jag mig snabbt kommer dom, bär jag något kommer dom, rör jag på mig kommer dom. Jag är så jävla hungrig men jag kan verkligen inte förmå mig att äta något. Så fort jag får för mig att tillaga något mår jag illa av tanken på att laga mat. Fy! Är snurrig, virrig, glömmer saker. Fryser så jag huttrar, tycker lägenheten luktar vidrigt, är trött och har ont i hela kroppen pga min fibromyalgi. Ååååååå!!
Jag vill ha juni nu, att allt ska vara över. Vill ha bebis färdig. Tänk om man bara kunde få sin bebis utan att vara gravid. Som alla våra killar får! Haha ja jag är
avundsjuk på det manliga könet!!
Hoppas ni andra har det bättre idag!
jag känner verkligen med dig!! Så orättvist att killarna får allt de gottiga utan att plågas som vi gör!! Dom missar visserligen första sparkarna och sådant mys.. men dom slipper spy, foglossning och bli misshandlad från insidan mot slutet! :P Jag är så glad att detta är sista gången för mig!!
Avundas dom kvinnor som säger att de mår toppen när de är gravida osv.. jag är INTE en av dem :P
Jag har reumatism... som salt i såret är det också extra aktivt just nu.. jippie.. :P