• Lotta 84

Bf Juni 2014

mysis123 skrev 2013-10-14 19:03:42 följande:

hej

trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle få skriva här.

2010 slutade vi försöka få barn efter 4 ivf o massa annat

men nu.....vi väntar bebis efter 7 års väntan      

Vad kul. Grattis!
  • Lotta 84
    mammasusan skrev 2013-10-16 15:34:55 följande:

Är nog kört ännu en gång...började med svagtljustBrunt igår, idag mörkbrunt-rött inte mkt & inget så ont ännu men de kommer väl....borde ha fattat då jag inte ens haft ömma bröst el illamående ju ;-(

A 27/6-06, V 26/4-09
    Mörkt blod är ju gammalt blod, om de är till någon tröst.

Hoppas verkligen att det inte blir något mer och att du får behålla den lille...
  • Lotta 84
    kakabus skrev 2013-10-16 20:05:47 följande:

Jag kommer nog också lämna er. Började blöda i morse, som en mensblödning med smärta. Ska på kontroll på fredag. Alla gravsymtom är borta och jag har inte mycket hopp kvar... vårt tredje missfall, känns förjävligt. Och det värsta är att min man inte vill försöka mer, denna grav var oplanerad så nu tycker han att vi är färdiga. Dubbel sorg...

Vad tråkigt :( Kram
  • Lotta 84

Där jag bor så erbjuds alla att göra ett tidigt ul (ca v 12) och så får man välja med eller utan kub.

Vi valde tidigt ul utan kub. :) 6 nov ska vi dit...

• Lotta 84
    Skattkistan skrev 2013-10-21 19:45:40 följande:

Jag började med sea-band igår! Tror att det hjälper lite, men det kan vara psykiskt också... :/

Jag fick ett par idag, så jag ska testa dem imorrn och hoppas att de hjälper. :)
  • Lotta 84

Våra familjer vet redan. Samt tjejerna på jobbet. Jag har ju haft de oroligt med alla blödningar och då känns de skönt att de finns dom som vet och som jag kan prata med.

Vi bor stort. Vi bor på en liten gård med ett hus på 8 rum, några hallar och kök.

• Lotta 84

Förresten! Jag har ju testat sea-band mot illamåendet, och jag tycker att de har funkat. Det har inte försvunnit helt men har blivit betydligt bättre. ????????

Svar på tråden Bf Juni 2014