• Zwoom

Bf Juni 2014

EQ85 skrev 2013-10-07 13:21:59 följande:
    Ringde ett annt ställe. Bara manlig ledig där.med. Men fick en.tid 1/11 istället för 20/11 på andta stället.
    Så ska dit.om.3v. Kqn va bra kansle att bearbeta det här med.manliga gynekologer.

Vad skönt du fick en tidigare tid. Det kommer säkert gå bra trots att det är en manlig men be annars en kvinna vara med eller ta med din man som stöd
    My family makes me the happiest mom / wife
  • Zwoom
    Frozen skrev 2013-10-07 13:49:22 följande:
    Jag ringde MCV i v5+1, Vet att den MVC jag ska gå på har ganska fullt så ville va ute i god tid för att va säker på att få gå där. 

Idag fick jag hem min Bola tyckte den var så fin eftersom den påminner om hur embryot såg ut när det placerades i min mage :)

Jätte fin vart har du köpt den? Pris?
    När börjar fostren höra öjudet där ifrån 
  • Zwoom

Välkommen alla nya. Vad kul vi är så m¨nga nu
    Kommer bli många sommarbebisar här nu  

• Zwoom
    Hanniz74 skrev 2013-10-08 08:22:49 följande:
    Hej, vill så gärna känna att jag hör hemma här. Är i 4+4 idag efter lång kamp med ivf. Borde vara superlycklig men kan inte sluta oroa mig för att det inte ska bli nåt. Har tid för vul 22/10 o det känns som en evighet. Hur stor är risken egentligen för att det inte ska finnas nån graviditet alltså ma? Någon som vet?

Ska också göra VUL samma dag som du och också orolig men försök iaf att inte tänka på det och njut istället
  • Zwoom

Någon annan som är TRÖTT...Alltså inte lite trött utan trött i massor?
    Går oc lägger mig tidigt och känns fortfarande som jag knapt fått sova kl 5 då klockan ringer....
    Skulle kunna sova mycket mera  

• Zwoom

Haha skönt mna inte är ensam om tröttheten haha.
    Känns ibland som man sover men kroppen är uppe och sköter det dagliga görat iallafall

Hanniz74 skrev 2013-10-08 08:46:32 följande:
    Tack zwoom. Försöker njuta men vågar inte riktigt, hoppas det blir lättare snart. Varför ska du göra vul? Vad har du för bf?

Pga upprepade MF/MA både sena och tidiga

• Zwoom

Gud jag känner mig skitäcklig...

Svettas för det lilla minsta så det rinner svett och blir jätte varm och andfådd,
    Progesterongelen som jag tar nerifrån kladdar och kletar och rinner "härligt" ut så jag får gå med en binda varje dag som så man känner sig svettig där nere, Saker och ting börjar lukta utedass nu också haha...  

• Zwoom
    DevilsDaughter skrev 2013-10-08 10:00:38 följande:
    Zwoom: hahaha.. visst är det härligt när lukterna börjar komma? Under en av mina graviditeter fick jag för mig att min sambo luktade illa. Kunde inte lukta på honom under hela graviditeten.. I början kräktes jag bara jag var i närheten av honom. Han luktade ju inte alls illa, men gravidnäsan kan verkligen lura en! Har aldrig mått så bra under graviditeten som när jag va dunderförkyld och inte kände lukter så bra!

Fler som redan börjar känna av att ni inte kan äta vissa grejer och är mer sugna på annat? 

haha ja gud ja dessa "härliga" dofterna som kommer hihi.
    Vet att jag höll på att kräkas av att byta blöjor, min man stank otvättad förhud haha, stackarn han som är så renlig.

Även barnen stank tyckte jag tex i munnen osv och matosen fy det gick ju inte att laga mat utan att se till att ha en hink nära till hands hela tiden

Hela kvällen igår klagade jag för min man att jag stank svett trots jag precis hade badat      
  • Zwoom
    rosii skrev 2013-10-08 10:21:49 följande:
     Verkar vara vanligt det där att mannen luktar skit. Haha, synd att det är den man älskar som man har svårt att hålla sig ifrån. Hade underlättat om det varit en kollega eller liknande :) Märkte innan jag plussade att gubbens deo luktade skit äckligt (precis som första grav), och det var då jag förstog att jag var gravid. Så då åkte jag och shoppade en ny deo åt han, han fick inte vara med och välja tyvärr ;) haha

haha kanske skall köpa en ny deo till min man med eller nja jag kan ju börja öppna en nu av alla de 50 han har typ och lukta
  • Zwoom
    mammasusan skrev 2013-10-08 10:26:01 följande:
    Haha ja min man har jag också tryckt lukta skit, inte än dock. Känner dock en massa andra äckliga & konstiga lukter som ingen annan verkar känna...

Haha då är vi två
    Lustigt att saker och ting kan börja stinka så bara som man aldrig känt av innan tex nya saker känner jag väldigt mycket 
Svar på tråden Bf Juni 2014