-
är också så sjukt jäkla trött. går till jobbet, kommer hem, äter och sover typ.EQ85 skrev 2013-11-04 14:05:09 följande:Mår skit. Har inte.fått vila ngt alls sen jag gick.upp.06.20 o mitt humör är fruktansvärt hemskt
denna trötthet går migpå nerverna. -
Jag har misstankar om att mitt blodsocker inte är som det ska..rosii skrev 2013-11-05 15:36:30 följande:Varit hos bm idag igen. Mitt blodsocker var visst lågt trots intag av frukost timman innan. Men hon sa att de är nog inget att vara orolig över, vi håller ju koll. Kan man ha lågt blodsocker (flera ggr) utan att ha grav diabetes? Vet fasen inte hur de där funkar. Jag är ju faktiskt jätte törsti numera också.
Blir hungrig och skakig som tusan på nån minut. Fast jag ätit.
Får typ äta varannan timme rör att må bra. Nu jobbar jag ju iofs med kroppen en del så det tar väl en del. -
Ny vecka idag. 8+0.
Känns som om tiden kryper fram just nu. Vill ju att det ska vara dags för RUL nuuuuuuu =)
Om jag räknat rätt så blir det strax efter nyår nångång.
Ska till bm nästa gång den 2 december så det är ett tag kvar och jag kommer vara i vecka 12 då.
Kommer man få lyssna på hjärtljuden då?
Jag har försökt få tag i en sån där doppler så man kan lyssna hemma. Hittade en på tradera men där rasade priset iväg så vansinnigt så de blev inget. Sen har jag hittat 2 st på blocket. Den ena skulle kolla upp hur mycket portot skulle gå på och sen höra av sig men har fortfarande inte hört av sig och det är 3 dagar sen. Så där blev de inget. Hörde av mig till en annan men den människan svarar inte.. suck... -
Ja du.. Funkar väl som dom som bm använder så man kan höra hjärtljuden. Typ :)claire skrev 2013-11-06 05:44:20 följande:
Hur funkar en doppler? Själv är jag inne på vecka 7+3 idag. Mina bröst har växt och jag kissar mycket. Annars trodde jag att jac ju skulle börja må illa när denna veckan började men det har jag inte gjort mer än någon enstaka gång. Kanske kommer? Morbror ska få veta idag:)
Men vet faktiskt inte.
Jag nåt hysteriskt illa denna graviditet men mådde aldrig illa med mina andra tre barn. Hade inga symtom med dom. Inte ont i brösten, ingenting mer än att mensen försvann. Nu har jag väl alla symtom som finns känns det som. -
Har iaf börjat med att ta med mig flaskor med nyponsoppa till jobbet. Så man slipper dom där blodsockerfallen.
-
Hur mycket ska järnvärdet ligga på för att de ska räknas som bra ?EQ85 skrev 2013-11-06 20:40:37 följande:Jag har varit överdrivit trött sp tog trycket o järnvärdet idag. Trycket va ok 108/54. Men.järnvärdet låg.på 106.
Så börjat med niferex nu.
Hoppas d hjälper hyffsat fort nu för jag e så sömnig hela tiden
-
Godmorgon!
Har börjat må bättre (peppar peppar). Känner mig inte alls så gravid just nu, Illamåendet har släppt en hel del och känner mig inte lika sjukligt trött som förut. Gick in i vecka 10 igår =)
Känns riktigt skönt att börja närma sig vecka 12. Ska till BM om 2 veckor ungefär.
Tycker veckorna går jäkligt seeeeegt!
Har iaf suttit och tittat på barnvagnar på nätet. Mysigt =)
Vet dock inte hur vi kommer göra, om vi kommer köpa ny eller begagnad. Varken jag eller sambon har nåt emot begagnat men så har jag läst mycket om mögel i barnvagnar, vilket jag aldrig ens har tänkt på kan förekomma. Men de e klart, står dom ute så blir de ju så.
Nåja vi har tid och tänka och fundera på hur vi kommer göra. =) -
Vi kommer vänta tills efter RUL ned att Berta för barnen.
-
Berätta inte Berta
-
Hej på er, varit frånvarande härifrån ett tag. Full rulle hela tiden med jobb och barn
Går in i vecka 12 på onsdag.
Vet inte om jag börjar känna av foglossning.. Har aldrig känt av de med mina tre tidigare barn.
Men gör så satans ont i korsryggen ibland så jag tror jag ska smälla av!
Och ilade till i hela underlivet.