Bf Juni 2014
Det är ju klart att det är bra att kroppen kan rensa ut det dåliga själv, men oavsett så är det ju mitt barn om det nu är mf i mitt fall. Besvikelsen är ju enorm ändå
Det är ju klart att det är bra att kroppen kan rensa ut det dåliga själv, men oavsett så är det ju mitt barn om det nu är mf i mitt fall. Besvikelsen är ju enorm ändå
Fattar fortfarande inte vad som pågår i min kropp men ännu svagare test tyder på att det är mf, dock fortfarande ingen direkt blödning, lite strimmig flytning vid ena toabesöket igår men inget alls ännu idag
bm frågade om jag kände mig gravid, och det gör jag ju, inte jätte men det kan nog vara hjärnspöken eftersom jag får så svaga tester, jag har ju symptom fortfarande iaf
tycker ockå vi är lite väl restriktiva i Sverige. Att gå nästan halva graviditeten och kanske upptäcka ma som skett redan kring v.6 kan verkligen inte vara kul, när man skulle kunna upptäcka det 6-10 veckor tidigare
tar bort mig från bf-listan och lämnar er här nu, blöder rejält nu så med största sannolikhet blev det mf för oss. Lycka till alla