• EQ85

Bf Juni 2014

Ja du. Jsg hhade ju testat

kakabus skrev 2013-10-10 15:51:46 följande:
    Det låter rätt, jag kanske ändå kan vara i 6+0 och hoppas att det var att jag inte använder morgonurin som gjorde att det ff visade 1-2... frågan är bara om jag ska släppa det och försöka ha is i magen eller om jag ska testa ned morgonurin?!

• EQ85

Min Sambo kommer.följa med på UL men inte bm besök. Han kommer ha barnen. Jag går gärna själv på dem ändå. Min tid att nnjuta i lugn.o.ro och knyta band med mage o bebis. Räknar med att ha mkt smärtor i benen sen så viktigt att få ett band innan smärtan kör igång.

• EQ85

Bor utanför lund

MamaAnni skrev 2013-10-10 19:12:05 följande:
    Hade ett svagt plus bim-4, gjorde ett till idag som visade stort + efter 2 sek...

Definitivt gravid BF 14 juni 14

Ingen av er som bor söderut???

Har en flicka på 2 år och 2 månader!

Är så himla osäker denna gången när jag ska berätta för nära och kära?

Har ni berättat?

Sambon vet självklart! Överraskade han med att gravtestet låg på en tallrik i kylskåpet. "Bullen klar 14 juni" stod det på en lapp! :D

Han blev glad i alla fall... 

• EQ85

Haft såka mysiga stick i.magen idag.

Nu mår jag smyg-illa..? Inte så jag vill spy. Men sådär så man precis känner obehaget.

• EQ85

Bara molande o hemskt humör.

Nu ikväll mår jag lite illa och småöm i brösten.

Maria222 skrev 2013-10-10 19:30:46 följande:
    Nu är jag i v. 6 och har hittills inte haft några direkta symtom mer än ont i brösten. När kom era symtom? Med de andra barnen har jag spytt varje dag och mått hemskt illa fram till v 20-25 typ. Men jag minns inte när det drog igång.

• EQ85
    DevilsDaughter skrev 2013-10-10 19:35:40 följande:
    EQ85: Mår också smygilla!

Maria: Mår också dåligt när jag är gravid.. När jag väl har börjat komma igång med illamåendet så kräks jag varje dag fram till bebisen är ute..  Dock brukar det inte börja förren i v 6-7-8.. Känner som du ont i brösten och lite svagt illamående, svullen mage också.. Inget annat..

Asså du också?
  • EQ85

Ååååh jäkla telefon.

Jasså du också? Jag har knappt mått illa.med minq barn.

O.t.

Min 2 åring VÄGRAR somna. Ngn som har eller haft samma.pproblem?

Kommit för 2v sedan o blir bara värre.. Hon tramsar gnäller skriker.

Vill kramas o pussas men tramsar i nästa sekund. Jqg nattar henne frpn 18.45-21.... Jag vill bara gråta. Varför somnar hon inte?

• EQ85

Hon sover.dåligt på dqgis med. De hade också reagerat på att hon krånglar där.

Hon ur nyligen valt att börj.mes potta, torkar sig till o med själv. Är 22 månader.

Jag får natta lillan i vagn i hallen men ändå väcker storasyster henne. Så nu galer lillan o storasyster sitter o pratar o tramsar. Ger snart upp.. tårarna bara rinner här.

• EQ85

Det sllutade med att jag la båda i deras sängar och sa godnatt. De somnade efter 10 min av gråt. När de somnade smög jag in och kramade dem. Jag avskyr att bli arg och ledsen.

Ventilerade med sambon o han fick mig inse hur.mkt hormoner jag har. Längtar tills kroppen vant sig lite.

Imorhon är det fredagsmys!

En tråkig sak är att de slutat sända "hos vicky" på barnkanalen. Min stora älskade det. Så blir Pippi imorgon istället.

• EQ85
    kakabus skrev 2013-10-11 08:30:59 följande:
    Vi har ofta tjorv på kvällarna. Bägge barnen är extremt mammiga och det börjas redan på morgonen med tjat om vilken jag ska lägga ikväll. Ingen av våra barn kan somna själv utan vi läser för dem eller sjunger tills de somnar, tar ett barn var och varannan kväll byter vi = ) har en ganska bra rutin på detta när vi bägge är hemma men trots att de är så mammiga somnar de bättre och snabbare med pappa. Det som ställer till det är när någon av oss inte är hemma pga jobb eller träning så måste en ta bägge barnen och då nattar vi dem i vår säng och det tar längre tid. vi har verkligen försökt att lära dem att somna själv men har inte lyckats. snart så =) sen har vår 3 åring en period nu som pågått länge med strul på nätterna vilket är jättefrustrerande. det tar på krafterna med småbarn som tjorvar med sömnen! jag tror de flesta av oss känner igen oss på ett eller annat sätt!? det blir såklart extra jobbigt med gravhormoner =)

Tack för qtt du delade med dig.

Vi la upp en plan igår om.hur vi skq göra.

Vi.skq.prova att lägga halv 7, läsa bok sjunga och kramas till 7 sen lägga. Och går hon upp ur sängen så.ska vi läpga henne igen och fortsätta så.tills hon somnar. Det hr funkat innan.

4+5 idqg enligt äl. Längtar till vul om 3v. qtt få se.pyret
Svar på tråden Bf Juni 2014