Bf Juni 2014
Kakabus usch det lät inte kul nånstans med dubbel sorg :( !
Kakabus usch det lät inte kul nånstans med dubbel sorg :( !
Bonden, novalucol använde jag förra grav men minns inte om den hjälpte. Förra grav hjälpte inget, tamefan inget. Trodde jag skulle bli galen
Finnar! Alltså jag ser snart ut som en jävla prickikorv!!! :( så ledsen jag blir, det har bara exploderat i ansiktet. Räknade upp till 17 st!! Annars har jag max 1-3 st.. :( någon som har några tröstande ord? :(
Ja det är väl bara hoppas finnarna minskar med tiden. Jag känner också av växtvärk i magen, lite irriterande. Fast vad är inte irriterande nu mera haha.
Hoho här är det tvärtom, ökad sexlust! Har lättare att komma & nu är det jag som tar initiativ mest haha.. någon annan som det ökat för? Minns när jag väntade dottern hade jag noll lust, snustorr hahaha
Någon annan som har låg återkommande feber? Jag har ingen förkylning men tempen går upp vissa dagar. Igår hade jag just över 38, brukar ligga på 37,2. Trodde jag skulle bli sjuk men jag mår bra idag :s jag vill som ha det förknippat med graviditeten eftersom jag fryser så fruktansvärt också.
Jaha, skönt att inte vara ensam iallafall :) tänkte jag nästan inbillade mig. Veckobyte idag, v.8 :) hoho snart 2 siffrigt det är första delmålet
Vad är det för klump i halsen ni pratar om? Typ ångest klump?
Gud så de är jobbigt med hormonerna, jag grinar åt nästan allt, jag är irriterad & arg för jämnan. Trodde innan graviditeten att jag hatade min svägerska, men nu är det 7 resor värre. Hon är djävulens dotter. Jag stör mig på allt. Kollegor som gnäller & klagar på jobbet, håll k-ft!! :( folk i trafiken som inte kan köra. Inga byxor går att stänga utan förlängnings snodd. Irriterande att frysa hela tiden. Allt är så jävla irriterande! Men för att bryta; dagens positiva - ätit palt till middag mmmhh .