Inlägg från: strumpan123 |Visa alla inlägg
  • strumpan123

Bf Juni 2014

Cakes skrev 2013-10-11 20:48:15 följande:
    Precis, kunde man inte väntat. När jag plussade på BIM-1 så köpte jag ett digitalt men sa, nu ska jag inte testa med detta förrän det gått en vecka. Haha, det tog en dag. 

Nej nu bestämde jag mig för att inte oroa mig och testa i morgon bitti, det får bli bra! :)

För övrigt, är det någon som har hjärtklappning typ som symtom. Känner mig emellanåt som om jag druckit fem redbull eller något sådant?! 
    Ja det låter bra =)

Om jag blir irriterad och arg får jag sjuk hjärtklappning nu men har känt av att min puls är högre ofta  utan att jag anstränger mig
  • strumpan123

mina bröst är lite mer ömma idag tror jag och jag har gått med något slags obehag som många andra nämner här, inte illamående med nästintill halva dagen har det kommit och gått. =) 

Och min mage! Jag är överviktig så jag har bristningar sen förut men senaste veckan har det kommit jättemycket nya illröda bristningar.
    Är det min svullenhet som gör det kanske :P Bättre att få bristningar när bebismagen kommer! 

• strumpan123

väntar på att tuttisarna ska växa också :P Sist även fast jag fick mf så fick jag två storlekar större bröst på bara några veckor

• strumpan123

hehe ja, jag ser bara mer fet ut än vanligt vilket inte är så kul :P och kommer nog göra ända tills en stor bebismage kommer.
    På kvällen är magen hemsk, ser ut att vara 8 månader gravid redan då :P
    Men även på dagarna så sitter jackan tight nu och byxorna fungerar knappt att ha på sig och jag har inte gått upp i vikt så det känns jättekonstigt :P 

• strumpan123
    kakabus skrev 2013-10-11 21:30:07 följande:
    EQ85 Den tabellen var lugnande för mig att läsa där står ju att man i v 5+ kan ha lika lite hcg som i vecka 3+ och det är helt normalt! Sdå kan jag släppa att det digitala cb fortfarande visade 1-2 trots att jag är i v 5+ (eg 6+ men det tror jag inte själv) och verkligen strunta i att testa igen! Nu tjejer tar vi och slappnar av, vi ÄR gravida
    Känner att jag tänker hålla med! Ska sluta oroa mig!
    Kan oroa mig den 21,a isf om det är knas på vul eller något men för nu så slutar jag =) 
  • strumpan123

Puh tack kissblåsa säger jag idag!! Dagens positiva haha.
    Ska och jobba, hade ställt klockan MEN glömt ställa den på lördag! Tur man måste upp och kissa

• strumpan123

Jag kommer vara i 6+5 blir det. Är i V5+3 idag. Det är på vul jag fått mina ma besked och fått vänta på att det ska komma ut så kommer vara riktigt nervös den dagen. Försöker att tänka positivt nu innan ändå.

• strumpan123
    kakabus skrev 2013-10-12 13:27:50 följande:

Jag skulle inte vilja gå så tidigt, för om man inte är riktigt så långt gången syns ju i princip inget på vul och då skulle jag få hjärnspöken =) en nära vän till mig har samma BF som mig (sååå kul!!) och hon ska iväg på måndag, 6+4. Antar att du får komma tillbaka om det är för tidigt att se nåt?
    ja jag har koller varannan vecka nu iom mina missfall så ska dom hålla koll på mig så det känns bra =)

Har sett ett litet litet foster förut men det var för litet för mina veckor så då visste jag att det var ma men man kan se något. Det var bara ett streck och gulesäcken eller vad den heter.
    En gång hittade dom inget i v7-8 och då visste jag ju också att det var ma, så något ska finnas iaf :P

Så bara jag får se att det är nåt där och i rätt storlek är jag nöjd 
Svar på tråden Bf Juni 2014