Usch vilken jobbig start du fått på graviditeten. Så hade jag det sist i graviditeten med dottern, massa blödningar med efterföljande VUL och ul. Det höll på till v21 men jag fick aldrig svar på varför.. Är jätteglad att jag hitills sluppit blöda i denna graviditeten. Det går säkert bra för dig som du säger. När är du beräknad till?
Vi bor förresten i samma stad och om jag inte tar fel på person så gick din son på samma förskoleavdelning som mina barn (son snart 7 o dotter snart 5). Jag har även gjort min vfu i förskoleklassen han gick i. Jag är ganska anonym här men du kanske kan gissa vem jag är ändå? 
mandos mamma skrev 2014-01-10 20:13:22 följande:
Hejsan hoppar på här jag med . Har vart med från början men inte riktigt vågat skriva.
Ska ta det hela lite kort: Blev skitglad att se ett plus på stickan fast vi inte planerat nått o jag åt p-piller ;)
Har en son på 8år och en dotter på 2.
Lyckan varade ca 3 veckor då mastodont blödningen kom... Den första av 1000 känns det som..
Va inne hos Gyn där det visade sig att der fanns två hinnsäckar men man bara såg ett foster.. Har vart så med båda mina andra så jag blev inte förvånad eller ledsen.
Blödningarna har avlöst varandra och jag har vart beredd varje gång vi åkt in till Gyn att de ska säga- tyvärr det är ett mf!
Men bebisen är en liten kämpe
Jag är inskriven på spec. Mödravården nu och går på regelbundna ul varannan vecka..
För det har bildats som ett stort hematom (blödning) i magen:/ Så varje dag kommer det ut gammalt blod.. Känns lite konstigt att behöva gå med binda konstant när man är gravid liksom...
Det är bra att det kommer ut. Men det får inte börja blöda för mkt med risk att kroppen ska tro typ att allt ska ut.. Har fått tabletter som ska stoppa blödningen om det kommer färskt blod.
Mitt riktiga ul är 24 jan.
Jag har redan vart på 3 ul och en himlans massa vul..
Jag har en så kallad riskgraviditet.. Men jag har en känsla av att det kommer gå bra:) Hjälper inte att gå runt o va ledsen o negativ.
Finns en stor risk att det blir en förtidig förlossning om inte blodet kommer ut då det kan reta typ så vattnet kan gå..
Oj va långt det blev;) Jättekul att följa er här inne.. Kramisar Sandra