Inlägg från: streaman |Visa alla inlägg
  • streaman

Bf juni -14

hej jag hoppar in här om det är ok. jag plussade för en dryg veckan sedan innan bim. Nu är jag i v. 5 (4+5) och ser mer gravid ut än vad jag känner mig det är vårt tredje barn men jag är mer nervös än jag varit tidigare, och litar inte riktigt på att plusset stämmer. Har inte ringt till bm än men antar att jag borde göra det snart. Hur tidigt ringde ni?

• streaman
    Snowboard skrev 2013-10-16 12:12:53 följande:
    Idag var jag på inskrivning på MVC. Glömde dock alla papper på apoteket när jag skulle köpa seaband och annat mot illamåendet. Nu hinner jag inte tillbaka heller... Dumt. Minne guldfisk :(.

ha ha, gravhjärna!
    va roligt att få vara på inskrivning! jag längtar! 
  • streaman
    Snowboard skrev 2013-10-16 18:31:27 följande:

Ja det blev ganska tidigt, är ju inte ens 7 v gången, men så är det iaf. Hur går det för dig?( seabanden fungerar faktiskt, coolt! :D)

Det går bra för mig tack fast är jag den enda som haft problem att lägga in komentarer på den här tråden?

Jag har inte mått särskilt dåligt (är dock bara i v. 6, så det kan hända mkt än) har lite ömma bröst och är lite tröttare än vanligt. Det känns inte riktigt verkligt än så jag har faktiskt inte ringt bm än. Borde nog göra det nästa vecka... 
  • streaman

Hej och grattis till era graviditeter! Vilka sorliga historier. Jag önskar er allt gott!

Själv går jag in i vecka 7, känner inga större symptom än lite illamående emellanåt och lite tröttare än vanligt. Däremot så har blivit så otroligt finnig, ser ut som värsta tonåringen. Inget större bekymmer men ändå   

Svar på tråden Bf juni -14