Bf juni -14
Hej! plussade igår, vet inte riktigt vilken vecka jag skulle tänkas vara i då jag bara haft mens 1 gång när jag slutade med pillerna för ca 6 veckor sedan. Har en son född dec 11 sen innan.
Hej! plussade igår, vet inte riktigt vilken vecka jag skulle tänkas vara i då jag bara haft mens 1 gång när jag slutade med pillerna för ca 6 veckor sedan. Har en son född dec 11 sen innan.
Jag känner mig ganska illamående emellanåt ! Började med åksjuka förra graviditeten så märkte det så nu också! Känner mig också lite svullen i magen och extra trött.
Tack! Ja jag får väll ringa i veckan:) Har inte riktigt smällt plusset än. Visst var det planerat men trodde inte det skulle gå lika fort denna gpngen! Mådde väldigt illa imorse men blev bättre när jag började röra på mig på jobb. Vilken ålder är ni i? Jag blir 25 i år, skickade förra veckan ut inbjudningskort till en stor fest...ångrar mig lite nu;)
Ringde mvc nyss och fick en tid till 5/11 . Får se om vi kommer räkna ifrån senaste mensen ,är isåfall i v 8 nu .